بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در 3 شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد.او کارگردان ، هنرمند، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو می باشد. او دانش آموخته شاخه نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی میباشد. او در خیابان مولوی تهران زاده شد و در منطقه تهرانسر و دریا بزرگ شد. پدر او ناخدای نیروی دریایی تهران و مادر او آموزگار تبریزی میباشد. او یک برادری به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر بوده و آهنگسازی می کند.

برای اولین بار در سال 1373 در سن 20 سالگی به توصیه یکی از دوستان در تست  برنامه 39 به راهنمایی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد. ولی اوج مشهور شدن او تولید سریال زیر آسمان بود که یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های دهه های اخیر بود که هم سری دوم و هم سری سوم را ساخت و نقش بازي كردن بهروز خالی بند را هم بازی کرد. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان خوب و صمیمی او هستند. او علاوه بر کار در میدان سینما و هنر دارای شغل شیرینی و آجیل فروشی میباشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 3 + عکس بازیگران سریال نون خ 3

برخلاف کاراکترهایی که بازی می کنم، خیلی جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم، به طور جدی دنبال می کنم. کسانی که با من کار کرده اند از ویژگی های اخلاقی من آگاه هستند، اما در کل سعی می کنم هر کاری را در دوران مشخصی انجام بدهم. مهران غفوریان در ۱۳ دی ۱۳۹۳ زمانی که 40 ساله شد با دختری به نام آرزو ازداج کرد آشنا شدن آنها در یک مرکز رخ داد و بعد آنها تصمیم به ازدواج گرفتند. حاصل ازدواج دختری به نام هانا در بهمن ماه سال 97 بود .

به دلیل اینکه وزن مهران غفوریان زیاد بود و مفصل های او هم ساییده شده او مجبور به عمل لاغری شد که کاهش وزن زیادی داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر جعفری

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی داریوش موفق

بیوگرافی داریوش موفق + عکس های داریوش موفق داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در …