ثبت نام دوره MMT موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

haftad.org courses

اهمیت شرکت در دوره MMT موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اعتیاد به عنوان یک بیماری قادر است عملکرد حافظه در مغز را مختل سازد و مدارهای عصبی مرتبط به نظام انگیزش و پاداش را دچار مشکل کند. زمانی که در سیستم­های مرتبط به مغز اختلال یا مشکلی وجود داشته باشد، زمینه برای بروز عوارض روانی، فیزیولوژیکی و اجتماعی مهیا می­گردد.

برخلاف باور عموم، اعتیاد به وابستگی جسمانی به یک مواد اعتیاد آور خاص محدود نمی شود، بلکه ممکن است یک عادت اشتباه رفتاری به عنوان اعتیاد شناخته گردد.

شخص معتاد از منظر روانی و رفتاری توانایی ایفای نقش به عنوان همسر و والد را از دست می دهد و تاثیرات مخربی در حیطه ی فردی و خانوادگی شخص برجای می گذارد.

تحقیقات در حوزه اعتیاد بسیار محدود است. لذا درمان بیماری اعتیاد یک مبحث نوین برای متخصصین روانشناسی به شمار می رود. یکی از دوره های تربیت درمانگر اعتیاد، دوره MMT نام دارد که راهبرد ها و تکنیک هایی را برای تشخیص و درمان اعتیاد ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) سوگواری بازماندگان سونامی با تلفنی که هیچ جا وصل نیست!

معرفی دوره MMT موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

عنوان گسترده ترین روش درمانی دارویی برای اعتیاد به مواد مخدر به درمان نگهدارنده MMT  یا متادون اختصاص دارد.

دوره اعتیاد بر اساس درمان نگهدارنده MMT یک دوره روانشناسی در موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد است. این دوره با هدف تربیت درمانگرهایی مجرب و مجهز به دانش روز در حوزه تشخیص و درمان اعتیاد تدوین شده است.

در طول دوره MMT دانش پژوهان با تکنیک ها و استراتژی های کاربردی در درمان اعتیاد آشنا می شوند و با مدرک رسمی امکان فعالیت در عرصه های درمان اعتیاد را کسب می کنند.

علاوه بر این، یکی از هدف های اساسی دوره MMT آشنایی درمانگران با ماهیت بیماری اعتیاد و عوامل دخیل در شکل گیری آن است. اساتید در دوره درمان نگهدارنده متادون در تلاشند تا به خطاهای رایج درمانگران در مسیر درمان بپردازند و روش های درمانی پرکاربرد را به آن ها آموزش دهند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

بررسی­ها بیانگر آن است که درمان نگهدارنده MMT یک رویکرد مؤثر و ایمن برای درمان اعتیاد است.

دوره ی روانشناسی اعتیاد به صورت کاملا حضوری و آنلاین طراحی شده است. مباحث آموزشی این دوره در قالب مجموع 50 ساعت در اختیار دانش پژوهان قرار می گیرد.

در پایان دوره برای سنجش و ارزیابی عملکرد دانش پژوهان، آزمون برگزار می شود و به دانش آموختگان با حداقل نمره قبولی مدرک رسمی MMT تعلق می گیرد.

جالب است بدانید که مدرک MMT مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فن آوری واقع  است و یک گواهی معتبر قلمداد می شود.

مخاطبین دوره MMT موسسه آموزش  عالی آزاد هفتاد

دوره روانشناسی و تخصصی تربیت درمانگر MMT ویژه کلیه روان درمانگران حوزه اختلال های روانی و اعتیاد، مشاوران، روانشناسان و متخصصان بالینی است.

بیشتر بخوانید:  خرید و قیمت کت شلوار دامادی

شایان ذکر است که دانشجویان رشته های مشاوره، روانشناسی و علوم تربیتی نیز می توانند در دوره ی روانشناسی MMT به منظور ارتقا مهارت های تشخیصی و پیشرفت درسی شرکت نمایند.

مدرس دوره MMT موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

  • دکتر روح الله حدادی: مدرس دوره های درمان اختلال های روانی و اعتیاد در دانشگاه تهران

شرایط ثبت نام در دوره MMT موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

دانشجویان و دانش آموختگان رشته روانشناسی می توانند برای شرکت در دوره اعتیاد بر اساس درمان نگهدارنده MMT اقدام کنند. شرکت در دوره MMT می تواند برای فارغ التحصیلان و درمانگران حوزه اعتیاد کارآمد و مؤثر واقع شود.

برای اطلاع از وضعیت ثبت نام در دوره MMT آنلاین می توانید به وب سایت رسمی موسسه آموزش عالی https://haftad.org  مراجعه کنید.

علاوه  بر این، در صورت نیاز می توانید به صورت تلفنی، حضوری یا از طریق پیام و سیستم تیکتینگ با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …