بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در بهمن 1367 در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و یک برادر دارد. مهرداد صدیقیان دارای مدرک پیش دانشگاهی در رشته ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی علاقه زیادی به هنر و سینما داشته و خواننده پرکار مجلات سینمایی است. مهرداد صدیقیان از بچگی فعالیت تئاتر را در مدرسه انجام داده و نخستین موفقیت او سرپرست یک گروه تئاتر در مدرسه بوده و مقام اول را در مسابقات بین مدارس به دست آورده است و پس از چندین بار تست دادن در سال 1384 برای فیلم عصر جمعه مونا زندی تست داده و پذیرفته شد.

مهرداد صدیقیان در کارنامه هنری خود مجموعه مدینه با کارگردانی سیروس مقدم را در سال 1393 داشته است که یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی بود. او با بازی در این سریال مشهور شد. مهرداد صدیقیان پس از مدینه به طور موقت و شاید همیشگی از تلویزیون رفت و به طور جدی و حرفه ای تری به سینما رفت. مهرداد صدیقیان درباره دوری اش از سریال گفت این فاصله داوطلبانه است. اتفاقاً پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال داشتم. حتی کار هایی وجود داشت که مرا وسوسه می کرد. اما تصمیم گرفتم برای مدتی در این زمینه کار نکنم و امیدوار هستم هنوز بتوانم در برابر این وسوسه مقاومت نمایم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کوروش تهامی

غذای مورد علاقه او پیتزا است. بعد از بازیگری دوست دارد مترجم شود اما در این حرفه تخصص ندارد. او به هیجان، بازی و خطرات علاقه زیادی دارد و می گوید در هر شهر یا کشوری که می رود ابتدا به شهربازی اش می رود. از میان بازیگران به خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو علاقمند است. او علاقه دارد در فیلم های اصغر فرهادی بازی کند. او علاقه زیادی به فوتبال ندارد اما طرفدار پرسپولیس است. او به لباس و اندام خود اهمیت زیادی می دهد و اعتقاد دارد چهره و اندام بازیگر ابزار کار اوست و باید همیشه آماده شوند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مجید پتکی

مهرداد صدیقیان در خصوص شخصیت اخلاقی خود گفت احتمالاً کسی که کنار من باشد از اینکه من مودب هستم دلخور می شود. درست است که من هرگز با مردم بد رفتار نمی‌کنم ولی چون گاهی در خودم فرو می‌روم، دیگران احساس می‌کنند کاری کرده‌اند و من ناراحتم و به نظرم این ویژگی من برای کسی است که همیشه با من است او را اذیت می کند.

مهرداد صدیقیان درباره علاقه اش به همکاری با فیلم اولی ها گفت اولین فیلم ها با طرز فکر و ایده ای نو به سینما آمدند و همیشه برای شنیدن پیشنهادات بازیگران گوش خوبی دارند. این فیلم سازان هرگز در فیلم هایشان به یک زبان صحبت نمی کنند. اجازه دهید بازیگر برای نقش پیشنهاد بدهد. من به نوعی چالشی را که می تواند برای یک نقش بین یک بازیگر و یک کارگردان ایجاد شود را علاقه دارم فیلم های اول به من این فرصت را می دهند که به آنها پیشنهاد بدهم و درباره نقش با آنها صحبت کنم. حتی اگر پیشنهاد من را قبول نکنند به من اجازه می دهند آزادانه نظرم را بگویم. به همین خاطر من همیشه علاقه مند به کار با این نسل از کارگردانان هستم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سیاوش مفیدی

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی داریوش موفق

بیوگرافی داریوش موفق + عکس های داریوش موفق داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در …