بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در ۱ شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد.او بازیگر تلویزیون ، سینما و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه می باشد. امیر جعفری دو سال بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان یاد گرفت. سال آخر دبیرستان به کلاس های مرکز تجربی با تدریس صمدریان رفتم و به تمرین بازیگری پرداختم. برای من بسیار گران شد امیر جعفری ایفای نقش را از سال 1380 شروع کرد و در سریال نان، عشق و موتور 1000 بازی کرد و همچنین از سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح شروع به کار در تلویزیون کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مجید پتکی

شاید زمانی که سریال طنز بدون شرح  از تلویزیون منتشر شد هیچکس تصور نمی کرد که امیر جعفری روزی به یکی از موفق ترین بازیگران تلویزیون و سینما در سبک طنز تبدیل شود، ولی امیر جعفری تنها کسی نبود که در زمینه طنز مشهور شد. وقتی که در سریال محبوب میوه ممنوعه بازی جلال فتوحی پسر علی نصیریان را داشت همه در هنر او متقاعد شدند که امیر جعفری هنرمند است.

صحبت های ریما رامین فر:

در تئاتر با هم آشنایی پیدا کردیم فکر کنم سال 1373 بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم کار کردیم و قبل از آن یک سال در کلاس آقای سمندریان همکلاسی بودیم. امیر اون موقع خیلی برام مفید بود و رهبری ایشان در عرصه تئاتر تاثیر زیادی داشت. تقریبا 11 سال با هم کار کردیم و شناخت کاملی از هم داشتیم و در نهایت این 11 سال آشنایی منجر به ازدواج ش. حاصل این ازدواج پسری به اسم آیین می باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کوروش تهامی

بابک زنجانی به همکاری خود با امیر جعفری در سریال یاسین فیلم اشاره کرد و گفت: امیر جعفری تحت عنوان مشاور هنری با ما کار می کند و یکی از کسانی است که در مورد فیلمنامه اظهار نظر می کند.او همچنین از همکاری خود با امیر جعفری گفت.  امیر جعفری که بازیگر است مرا به ابراهیم شیبانی معرفی کرد. من و امیر همکلاسی بودیم. 5 سال در زمان دبستان دریک مدرسه  در شهرک غرب و در دبیرستان ایثار با هم بودیم. ما هنوز دوست خانوادگی هستیم. البته ما با امیر رابطه کاری نداریم و او هم از دوستی با من سود مالی نگرفته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سعید راد

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی داریوش موفق

بیوگرافی داریوش موفق + عکس های داریوش موفق داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در …