هزینه جدید ترین روش های جراحی بینی در سال1402

بهترین جراح بینی در تهران چه ویژگی هایی دارد ؟ جدید ترین روش های جراحی بینی در سال 1402 چه روش هایی هستند ؟ جراحی زیبایی بینی یکی از مهم ترین جراحی های زیبایی است که این روزها شاهد افزایش تقاضا برای این جراحی زیبایی توسط تعداد قابل توجهی از افراد هستیم. قبل از انجام این جراحی، بسیاری از افراد به طور مداوم از بهترین جراح بینی در تهران یا کسانی که این جراحی را انجام داده اند، سوال می پرسند. در ادامه می خواهیم به اصلی ترین موضوعات مطرح شده در زمینه جدیدترین روش جراحی بینی اشاره کرده و به تفصیل و بررسی آنها بپردازیم.

معرفی جدیدترین روش جراحی بینی

به طور کلی دو روش اصلی برای جراحی زیبایی بینی وجود دارد که متخصصان اغلب از آنها استفاده می کنند. این دو روش شامل جراحی بینی باز و بسته می باشد. در صورت شدید بودن عیوب بینی، لازم است پوست بینی را به طور کامل برداشته تا پزشک به راحتی بر ساختار داخلی بینی مسلط شود و تغییرات لازم را انجام دهد.

 در این حالت برش های بینی از داخل انجام می شود و نیازی به برداشتن پوست از بینی نیست. اما در کنار این دو روش اصلی، چندین روش جدید برای جراحی بینی ابداع شده است که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم:

رینوپلاستی با تزریق فیلر: تزریق ژل یکی از جدیدترین روش های جراحی بینی است. پس از معاینه دقیق بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، اگر متوجه شد که نقص موجود بسیار جزئی است و با تزریق بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید، با تایید شما عمل را آغاز می کند. مهمترین مزیت جراحی تزریق فیلر این است که نیازی به جراحی نیست و به سرعت به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

بیشتر بخوانید:  اگر از پکیج دیواری استفاده می کنید لازم است بدانید

برای شناخت بهترین جراح بینی در تهران می توانید به سایت جراحا مراجعه فرمایید ،مجله جراحا، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحا سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم

جراحی بینی با لیزر: تنها به کمی تحقیق در اینترنت نیاز است تا متوجه شوید که استفاده از لیزر نیز جدیدترین روش جراحی بینی است. بنابراین نمی توان از این روش برای رفع قوز بینی و انحرافات استخوانی استفاده کرد ،برعکس، استفاده از لیزر فقط می تواند بینی گوشتی را کمی کوچکتر کند. البته این روش هنوز جایگاه ثابتی در عمل زیبایی بینی پیدا نکرده است و بسیاری از بهترین جراح بینی گوشتی در تهران از آن استفاده نمی کنند.

جراحی بینی با روش پلاسما جت: رینوپلاستی باز و بسته با برش بینی همراه است و بعد از اتمام کار باید بخیه ها به درستی انجام شود تا بخیه ای باقی نماند. اما روش پلاسما جت به عنوان جدیدترین روش جراحی بینی شناخته می شود که بدون هیچ برش و جراحی به تغییر فرم بینی کمک می کند. این روش عمدتا برای افرادی که دارای بینی گوشتی هستند استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:  تمیز کردن ساندویچ ساز

ویژگی های یک جراح بینی خوب

  • یک جراح خوب باید توانایی بالایی در جراحی بینی داشته باشد.
  • جراح بینی باید دانش ریاضی داشته باشد.
  • دانش زیبایی شناسی داشته باشید.
  • قادر به تجسم، برای تجسم بینی بعد از عمل.
  • جراح بینی باید صبور باشد و تمامی مراحل قبل و بعد از جراحی بینی را برای بیمار توضیح دهد.
  • یک جلسه مشاوره با بیمار داشته باشید و به تمام سوالات بیمار پاسخ دهید.
  • پزشک باید اعتماد بیمار را جلب کند، زیرا اعتماد به جراح رابطه مستقیمی با رضایت از عمل بینی دارد.
  • یک جراح بینی خوب باید سلامت بیمار را در اولویت قرار دهد.
  • جلسات مشاوره بعد از جراحی بینی را برای بیمار مشخص کند.
  • اطلاعاتی در مورد داروهایی که بیمار استفاده می کند و همچنین سابقه پزشکی آنها را به دست آورد.
  • در مورد حساسیت های غذایی و دارویی بیمار بپرسد.
  • آزمایش های لازم برای جراحی بینی را برای بیمار تجویز کند.

انتخاب بهترین دکتر بینی در تهران

بیشتر بخوانید:  هتل اسپیناس پالاس تهران، هتلی لوکس با امکانات کامل

اگر قصد دارید بهترین نتیجه را از جراحی بینی خود بگیرید، توصیه می کنیم برای رویکرد مورد نظر خود یک پزشک بینی خوب و با تجربه در تهران را انتخاب کنید. احتمالاً هنگام انتخاب چنین فردی کمی سردرگم خواهید شد. زیرا با توجه به محبوبیت جراحی بینی، جراحان زیادی به ارائه خدمات مختلف در این زمینه مشغول هستند و مدعی هستند بهترین و شایسته ترین هستند.

از آنجایی که بینی عضوی مهم در تنفس بیمار است و بروز یک مشکل به ظاهر ساده می تواند نفس کشیدن را برای فرد سخت کند، در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران، صحبت و تظاهر کافی نیست و لازم است برای بررسی کیفیت کار پزشک باید بتواند با اطمینان عمل کند. به یاد داشته باشید که مهارت، دانش و تخصص پزشک و همچنین کیفیت کار او در نتیجه نهایی عمل تاثیر مستقیم خواهد داشت. پس در انتخاب خود دقت کنید. تجربه بالا، هوشیاری کاری، تعهد و مسئولیت پذیری بالا و همچنین اولویت دادن به سلامت تنفسی و عملکرد صحیح بینی از ویژگی های بارز و مهم بهترین جراح بینی در تهران است.

کلام آخر

اگر به دنبال انتخاب یک پزشک متخصص و واجد شرایط برای انتخاب بهترین روش جراحی بینی هستید، سایت جراحا بهترین انتخاب برای شما برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران است . از اینکه ما را تا آخر این مقاله همراهی کردید از شما سپاس گزاریم .

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …