هتل اسپیناس پالاس تهران، هتلی لوکس با امکانات کامل

یکی از مهم ترین کارها قبل از شروع سفر، انتخاب هتل مناسب است. هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر تهران است. خدمات این هتل پنج ستاره، بسیار لوکس است. با انتخاب هتل اسپیناس پالاس تهران، شما احساس می کنید که در یکی از هتلهای بین المللی حضور دارید. احتمالا کنجکاو شده اید که با مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران و امکانات رفاهی این هتل آشنا شوید. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا با دلایل برتری و معروفیت این هتل پنج ستاره آشنا شوید.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. این هتل، برجی 21 طبقه است که بیش از 400 اتاق و سوئیت مختلف دارد. ساختمان هتل اسپیناس پالاس بسیار باشکوه و مرتفع است و رو به کوه های شمال تهران ساخته شده است. با اقامت در اتاقها و سوئیت های این هتل، شما مناظر زیبایی از کوه های شمال تهران، خیابانهای اطراف هتل و منطقه سرسبز فرحزاد را مشاهده خواهید کرد و از دیدن مناظر بیرون لذت می برید.

بیشتر بخوانید:  چگونه می‌توانیم در آزمون دبیر فرهنگ و هنر آموزش و پرورش قبول شویم؟

وجود بخشهای جذاب در هتل اسپیناس پالاس تهران

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، شما آرامش و راحتی را به معنای واقعی کلمه احساس خواهید کرد. این هتل پنج ستاره و شیک، بخشهای جالبی دارد که در ادامه این مطلب با آنها آشنا خواهید شد.

رستوران و کافی شاپ هتل: یکی از شلوغ ترین قسمتهای هتل اسپیناس پالاس، بخش کافی شاپ و رستوران هتل اسپیناس پالاس است که فضایی دنج و دوست داشتنی دارد و انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را برای مهمانان هتل سرو می کند.

شاید در طول روزهای اقامت خود در تهران، به وسایل خاصی نیاز پیدا کنید؛ در این صورت می توانید به فروشگاه و مرکز خرید داخل هتل اسپیناس پالاس بروید و خرید خود را انجام دهید. بخش تهیه بلیط هواپیما، از دیگر قسمتهای هتل اسپیناس پالاس تهران است که برای دریافت بلیط هواپیما می توانید به این بخش مراجعه کنید. در این هتل، خدمات خشکشویی و لاندری هم انجام می شود و شما می توانید شستشو و اتو کردن لباسهای خود را به بخش لاندری هتل اسپیناس پالاس تهران بسپارید.

بیشتر بخوانید:  هر آنچه باید در مورد گربه های بریتیش شورت هیر بدانید

یکی دیگر از بخشهای جذاب این هتل، آرایشگاه مردانه و زنانه است که برای زیبایی و آراستگی بیشتر می توانید به این آرایشگاه های زیبایی داخل هتل مراجعه کنید.

اگر به امکانات تفریحی و ورزشی هتل اهمیت می دهید، با اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران، می توانید از امکانات تفریحی این هتل مانند مجموعه آبی و استخر، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و حمام سنتی هتل استفاده کنید و روزهای اقامتتان را با انرژی و هیجان بیشتر سپری کنید.

خدمات رفاهی ارائه شده در هتل اسپیناس پالاس تهران

علاوه بر اینها، در هتل اسپیناس پالاس تهران، انواع خدمات رفاهی مانند خدمات کرایه اتومبیل با راننده، خدمات باربری، خدمات فکس و فتوکپی، خدمات تبدیل ارز، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، روم سرویس و برگزاری تورهای گردشگری انجام می شود تا مسافران عزیز، خاطرات شیرین و خوبی از اقامت در این هتل لاکچری داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  ایده های جالب برای ساخت کاردستی با پوست پسته

وجود انواع امکانات رفاهی و تفریحی، تمیزی کامل اتاق ها و سوئیت های هتل، زیبایی فضای هتل، ارائه خدمات متنوع، وجود تیم خوش برخورد و حرفه ای، دکوراسیون شیک و کلاسیک واخدها، وجود رستوران و کافی شاپ از جمله امتیازات بزرگ هتل اسپیناس پالاس تهران هستند.

کیفیت خدمات و سرویس دهی در هتل اسپیناس پالاس تهران به قدری خوب است که این هتل، به یکی از بهترین هتلهای ایران از نظر گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است. اگر به دنبال هتلی شیک و لاکچری هستید تا روزهای سفرتان را در هتلی آرام و مجهز بگذرانید، همین حالا برای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران اقدام کنید.

 

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …