هتل‌های محبوب چهار ستاره

پیدا کردن هتلی که در عین داشتن امکانات خوب و راضی‌کننده، ارزش هرینه‌ای که می‌کنید را داشته باشد، کار سختی نیست. فقط کافی است چرخی توی فضای اینترنت بزنید و نظرات افرادی که اقامت در آن هتل را تجربه کرده‌اند، بخوانید. در این مقاله بر اساس امتیازی که کاربران اسنپ‌تریپ به هتل‌های محبوبشان داده‌اند، هتل‌هایی چهار ستاره و با امکانات رفاهی مناسب در شیراز، کیش و تهران به شما معرفی شده‌اند.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز
این هتل ۴ ستاره در خیابان معالی‌آباد، منظقه‌ای تجاری- مسکونی و مدرن واقع شده است. از مزایای آن می‌توان به دور بودن از شلوغی مرکز شهر و در عین حال نزدیکی به اماکن تاریخی و تفریحی از جمله باغ جهان نما و مسجد نصیرالملک اشاره نمود. از طرفی این هتل برای بازدید از بافت قدیمی و تاریخی شهر هم دسترسی مناسبی به مترو دارد. رستوران مارلین این هتل با منوی متنوع از غذا‌های ایرانی، گیاهی و فست فود از مهمانان پذیرایی کرده و کافه‌ی فضای باز آن هم مکانی دنج برای یک عصرانه دلنشین فراهم کرده است. در کل استاندارد بودن اتاق‌ها و تمامی امکانات هتل الیزه و همچنین میزبانی حرفه‌ای پرسنل آن موجب محبوبیت این هتل شیراز شده است.
اگر در بهار راهی شهر زیبای شیراز شدید، راهنمای کامل و جامع آن را از این لینک همراهتان ببرید!
هتل فلامینگو کیش
این هتل ۴ ستاره لوکس و شیک با طراحی زیبایی به شکل دلفین، در بلوار دریا جزیره کیش واقع شده است. ویژگی خاص این هتل فضای باز و محوطه سبز آن است که با داشتن آب‌نما و آلاچیق‌ها و چشم‌اندازی به آب‌های خلیج فارس، فضایی آرام و دلپذیر را برای استراحت به وجود آورده است. اکثر اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به صورت ویلایی بوده و منظره‌ی رو به ساحل دارند. از امکانات هتل فلامینگو داشتن دو رستوران با منوی غذای ایرانی و دریایی، کافی‌شاپ، فست فود و همچنین وجود سالن همایش و کنفرانس است. دسترسی مناسب این هتل کیش به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازار‌های مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید نیز باعث محبوبت آن بین مسافران شده است.

بیشتر بخوانید:  ثبت نام دوره MMT موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

هتل آتانا تهران
هتل ۴ ستاره آتانا در نزدیکی مرکز شهر و در خیابان طالقانی تهران قرار دارد. مزیت این هتل واقع شدن در قلب تجاری پایتخت و نزدیکی به ساختمان مرکزی بسیاری از بانک‌ها، اتاق بازرگانی و وزارت‌خانه‌های مختلف در تهران است. بخش اقامتی این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی لوکس، مجهز، با طراحی و نور پردازی هارمونیک بوده که فضایی خاص و دلنشین را برای مسافران فراهم کرده است. از امکانات این هتل می‌توان به وجود دو رستوران خاص، کافی شاپ اختصاصی، مجموعه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا و حمام ترکی اشاره کرد. درواقع امکانات درجه‌ی یک به همراه موقعیت مکانی مناسب باعث محبوبیت این هتل شده است. اگر هم دنبال مطلبی درباره تهران و تهران‌گردی بودید، به سراغ این مطلب بروید.

بیشتر بخوانید:  رزرو نوبت دکتر آنلاین، معجزه‌ای در صنعت درمان پزشکی

رزرو هتل
اگر برای انتخاب این هتل‌ها به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، کافی است سری به وب سایت اسنپ‌تریپ بزنید. در بخش هتل، می‌توانید نام هتل یا شهری که مد نظر دارید را جستجو کنید. مثلاً برای رزرو هتل تهران، نام تهران را با تاریخ اقامت وارد کرده تا اسنپ‌تریپ لیستی از هتل‌های این شهر را به شما نمایش دهد. با انتخاب هر کدام از هتل‌ها می‌توانید اتاق‌های موجود در بازه‌ی زمانی مورد نظرتان را ببینید. همچنین نظرات کاربران و امتیازی که به هر هتل داده‌اند، می‌تواند راهنمای شما برای انتخاب هتل باشد.

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …