معرفی فروشگاه اینترنتی بنان شاپ: خرید اینترنتی تلویزیون، یخچال و …

امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند، تا خریدهای خود را اینترنتی انجام بدهند و وقت ارزشمند خود را بیهوده با گشتن دنبال لوازم خانگی هدر ندهند. اما اکثر آن ها به دنبال یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد و معتبر هستند، تا بتوانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. از این رو ما در این مقاله می خواهیم، یکی از فروشگاه های معتبر را به شما عزیزان معرفی کننیم.

معرفی بنان شاپ

فروشگاه اینترنتی بنان شاپ، یکی از معتبرترین فروشگاه ها می باشد، که با فروش لوازم خانگی اصل و با کیفیت توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این فروشگاه انواع لوازم خانگی همچون: یخچال، تلویزیون، کولر گازی، لباسشویی و … را در برندها و مدل های متفاوتی به فروش می رساند. اگر می خواهید از کیفیت کالاها و اعتماد بنان شاپ مطمئن شوید، برای یک بار هم که شده از آن جا خرید کنید و تجربه ای موفق و لذت بخش را به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید، تا کمی در خصوص خرید اینترنتی تلویزیون، یخچال، لباسشویی و کولر گازی بحث کنیم.

 

خرید اینترنتی تلویزیون

چه خرید شما حضوری باشد و چه اینترنتی، خرید این دستگاه نیاز به دانستن فاکتورهایی دارد، تا بتوانید به بهترین محصول دست پیدا کنید.

انواع تلویزیون ها

تلویزیون ها در انواع مختلفی مانند: تلویزیون ال ای دی، ال سی دی، پلاسما، هوشمند و OLDE در بازار به فروش می رسند و هر یک از آن ها دارای مزیت ها و ویژگی های خاصی هستند.

سایز و اندازه دستگاه

در مجموع تلویزیون 55 تا 65 اینچ، می توانند برای نشیمن شما کاملا مناسب باشد.

صدای تلویزیون

شما باید سعی کنید تا تلویزیونی با قدرت صدای بیشتر را انتخاب کنید و یا این که یک سیستم صوتی مستقل را برای تلویزیون تان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راه رفتن عبادت کنندگان ژاپنی روی ذغال داغ

رزلوشن تلویزیون

در واقع تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش دستگاه را رزلوشن تصویر می گویند. مجموعا این پیکسل ها تاثیر مستقیمی بر شفافیت و وضوح تصاویر تلویزیون خواهند داشت.

برندهای شناخته شده دستگاه

برندهایی مانند: سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک، فیلیپس، جی پلاس و ایکس ویژن برای خریداری کردن گزینه مناسب و بی نظیری می باشند.

گارانتی معتبر

فروشگاه بنان شاپ تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی عرضه می کنند، پس در خرید کردن از این فروشگاه اصلا دو دل نباشید.

خرید اینترنتی یخچال

یکی از لوازم بسیار ضروری و پرکاربرد برای نگهداری کردن از انواع مواد غذایی یخچال می باشد. این دستگاه در حین خریداری شدن نیاز به در نظر گرفتن آپشن هایی مهمی به ترتیب زیر دارد.

جنس بدنه دستگاه

در واقع جنس بدنه یخچال باید فولاد ضد زنگ یا همان استیل و مقاوم در برابر ضربه و فشار باشد.

ظرفیت فضای داخلی یخچال

به طور معمول برای یک خانواده پرجمعیت یخچالی با ظرفیت 500 تا 800 لیتر مناسب است. اما برای یک خانواده دو نفره یخچالی با ظرفیت 160 تا 200 لیتر کفایت می کند.

برچسب انرژی دستگاه

در اصل یخچال ها بر اساس میزان مصرف انرژی ازA  تاG  دسته بندی می شوند. میزان مصرف انرژی یخچالی که انتخاب می کنید، بهتر است که به حرف A نزدیک باشد. زیرا این حرف نشان دهنده ی کم مصرف بودن دستگاه می باشد.

برندهای شناخته شده و اصل دستگاه

برندهای ایرانی: اسنوا، امرسان، هیمالیا و الکترو استیل.

برندای خارجی: سامسونگ، جنرال الکتریک، ال جی، بوش، دوو، بکو، مدیا و هایسنس.

توجه کردن به گارانتی یخچال، مشخص کردن میزان قیمت، در نظر گرفتن فضای آشپزخانه، نور پردازی درون یخچال، قابلیت قفل کودک و … در هنگام خرید اینترنتی این محصول باید به طور کامل در نظر گرفته شوند.

بیشتر بخوانید:  دلایل محبوبیت پروژه رومنس در منطقه 22 تهران چیست؟

خرید اینترنتی لباسشویی

ماشین لباسشویی به یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین لوازم در هرخانه ای تبدیل شده است، از این رو باید در انتخاب و خریداری کردن آن، معیارهای مهم را در نظر گرفت.

اندازه و ظرفیت لباسشویی

اگر خانواده شما دو نفره است، یک دستگاه با ظرفیت 5 کیلو برای شما کافی است. اما در خانواده های 4-3 نفره یک دستگاه با ظرفیت 7 کیلو می تواند به نیازهایتان پاسخ بدهد و اما در خانواده های بیش از 5 نفر، باید یک ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی را برای خود خریداری نمایید.

جنس مخزن ماشین لباسشویی

باید بدانید که مخزن های استیل بهترین گزینه هستند، چرا که دوام بالایی دارند، بهتر لباس ها را می شویند و کمتر نیاز به تعویض پیدا می کنند.

جنس بدنه لباسشویی

سعی کنید در هنگام خرید ماشین لباسشویی، جنس استیل ضد زنگ را برای دستگاه خود برگزینید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

ماشین لباسشویی تسمه ای یا بدون تسمه

یکی دیگر از شاخص ها برای خرید ماشین لباسشویی، در نظر گرفتن تسمه یا بدون تسمه بودن دستگاه می باشد. ماشین لباسشویی تسمه ای همان طور که از نامش پیداست، به وسیله یک تسمه فعالیت خود را انجام می دهد و موتور با کمک این تسمه دیگه را به کار می اندازد.

ماشین لباسشویی اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک

بحث اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن ماشین لباسشویی نیز باید در راهنمای خرید اینترنتی دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد. ماشین لباسشویی اتوماتیک تنها با اتصال آب، برق، ریختن مواد شوینده و انتخاب برنامه شستشو کار خود را به صورت خودکار شروع می کند و به صورت اتوماتیک تمامی موارد را تشخیص می دهد. اما در لباسشویی های نیمه اتوماتیک کاربر باید خودش آب را اضافه کند، لباس ها را در خشک کن دستگاه قرار بدهد و یا تنظیمات پس از شستشو را تنظیم نماید.

بیشتر بخوانید:  لبخند شیرین حیوانات به بهانه روز جهانی خنده

بهره وری انرژی دستگاه

لازم است بدانید که هر یک از این حرف ها، دارای رنگ ویژه ای هستند. دستگاه هایی که به حرف A نزدیک تر باشند، مصرف انرژی پایین تر و بازدهی بالاتری خواهند داشت. اما ماشین های لباسشویی ای که روی بر چسب انرژی آن ها حرف G نوشته شده باشد، دارای مصرف انرژی بسیار بالایی می باشند.

خرید اینترنتی کولر گازی

امروز استفاده کردن از کولر گازی و اسپلیت بسیار رایج شده است. در واقع این دستگاه ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و قیمت های متفاوتی نیز دارند. در حال حاضر کولر گازی سامسونگ، ال جی، ایران رادیاتور و … جزء بهترین برندها هستند و از طول عمر و کیفیت بالایی نیز بهره می برند. این کولرها بدون هیچ گونه صدایی، محیطی مملو از آرامش را با هوایی مطبوع به ارمغان می آورند. برای خرید اینترنتی این محصول ناب باید به معیارهایی از جمله: کیفیت دستگاه، بودجه، متراژ محیط، رنگ و … توجه شایانی شود و خرید آنلاین آن از بنان شاپ صورت بگیرد.

کلام آخر

خرید اینترنتی بعضی از لوازم پرکاربرد خانگی در این مقاله ذکر شد. باز هم در آخر این مقاله خرید از فروشگاه اینترنتی بنان شاپ (bananshop.org) مورد تایید قرار گرفت و شما خریداران عزیز می توانید، محصولات بی رقیب خود را از این فروشگاه خریداری نمایید. شما باید هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی، سعی کنید که تمامی فاکتورهای مهم برای خرید هر کالایی را در نظر بگیرید و سپس در این مقاله با اطمینان خاطر و بدون هیچ نگرانی لوازم خانگی مورد نظرتان را از بنان شاپ خریداری نمایید. در آخر امیدواریم که افراد سودجو راهی برای سر در گم کردن شما عزیزان نداشته باشند و شما بتوانید، خریدی موفق و ایده آل را نصیب خودتان گردانید.

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …