راهنمای خرید ست لباس ورزشی زنانه

صنعت پوشاک ورزشی در دهه‌‌های گذشته، شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده است. با توجه به این که افراد بیشتری، به خصوص خانم‌ها به سبک زندگی سالم روی آورده‌اند و تمرینات به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه روزانه‌ی آن‌ها تبدیل شده است، نیاز آنها به لباس ورزشی مناسب نیز بیشتر می‌شود. امروزه برای هر ورزش و فعالیتی از جمله، باشگاه بدنسازی، یوگا، دویدن و غیره لباس ورزشی مخصوصی وجود دارد. در این بین خانم‌‌ها باید لباس‌های خود را با دقت بیشتری انتخاب کنند؛ زیرا موارد زیادی مانند پشتیبانی از سینه، انعطاف پذیری، عدم جذب رطوبت و خشک شدن سریع و غیره در نظر گرفته شوند.

آیا انتخاب لباس ورزشی مناسب تفاوتی ایجاد می‌کنند؟

بله، لباس ورزشی مناسب، تفاوت قابل توجهی در تجربه تمرین ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، انتخاب یک سوتین ورزشی خوب و کفش دویدن، برای اطمینان از داشتن بهترین و راحت‌ترین تمرین در روز، مهم است. لباس‌های ورزشی خوب می‌توانند بازده تمرینی شما را بالا ببرد و از بدن شما در برابر دردها و آسیب‌های احتمالی محافظت کنند. پوشیدن لباس‌هایی که اعتماد به نفس را بالا می‌برند، راهی عالی برای ایجاد عزم راسخ به روتین ورزشی است. با خرید لباس بایرن مونیخ نیز می‌توانید به این اعتماد به نفس دست‌یابید. بنابر این هر تکه‌ای از لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید باید ویژگی‌های به خصوصی داشته باشند، پس بهتر است با ایجاد ست لباس ورزشب مناسب، روتین ورزشی خود را به بهترین نحو انجام دهید.

انواع لباس ورزشی

لباس ورزشی مناسب برای خانم‌ها باید به گونه‌ای طراحی شود که پوشیدن و درآوردن آن آسان باشد. در عین حال با شناخت هر تکه از لباس‌ها ورزشی، می‌توان به راحتی ست مناسب برای تمرین روزانه را انتخاب کرد.

سوتین و کراپ تاپ ورزشی

برای خانم‌‌ها انتخاب سوتین و لباس زیر ورزشی متناسب با سایزشان، از سایر لباس‌ها مهم‌تر است و پوشیدن سوتین های ورزشی برای کسانی که ورزش می‌کنند از ملزومات می‌باشد. هنگام خرید سوتین ورزشی سایز، تناسب و راحتی را باید در نظر گرفت. سوتین‌هایی با بندهای ثابت و دارای ابر که به صورت نیم تنه هستند، انتخاب درستی می‌باشد. در صورت نپوشیدن سوتین ورزشی مناسب سینه‌ها به مرور زمان دچار افتادگی و خارج شدن از فرمشان می‌‌شوند.

بیشتر بخوانید:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

تی شرت و تاپ

تی‌شرت و انوع تاپ برای تمرینات روزانه‌ی باشگاه عالی هستند. این آیتم باید از موادی تشکیل شده باشند که عرق را جذب نکنند، به اصطلاح از پارچه‌های قابل تنفس دوخته شده باشند.  خرید لباس لیورپول، برای این آیتم مناسب است. این گزینه برای تمرینات تابستانی  انتخابی مناسب هستند.  با باز بودن فضای دور بازوها آزادی عمل بیشتری می‌دهند و موجب تعریق کمتر می‌شوند. از طرفی تی شرت آستین بلند، می‌تواند در برابر آفتاب و سرما و همچنین از ایجاد خراشیدگی و زخم بر روی پوست، در برابر تجهیزات محافظت کند.

شلوار بلند یا شلوارک

شلوارهای بلند کانند شلوارهای پیاده‌روی، انواع لگینگ ورزشی مانند شلوارهای یوگا کردن برای خانم‌ها، عضوی جدا نشدنی می‌باشد که، هم برای ورزش کردن در باشگاه  و هم برای خارج از خانه‌ مناسب هستند. شلوارک‌های ورزشی گزینه‌های برای ورزش‌های سبک هستند و در هر روتین ورزشی‌ای برای خانم‌ها جای دارند. این آیتم با انواع تیشرت و تاپ، ست لباس ورزشی مناسب خانم‌ها را کامل می‌کند. با دانستن قیمت و خرید لباس رئال مادرید، می‌توانید ست لباس ورزشی مناسبی با شلوار خود، درست کنید.

 ست‌های مناسب برای انواع تمرینات زمینی

بعد از آشنا شدن با انواع لباس مناسب و انتخاب آن، به راحتی می‌توان ست لباس ورزشی مناسب را انتخاب کرد. بسته به نوع تمرینی که انجام می‌شود ممکن است لباس‌های مختلفی نیاز شود که   با شناخت کامل از روتین ورزشی، می‌توان بهترین گزینه‌های موجود را با هم ست و انتخاب کرد. با هم به بررسی برخی از ست‌ لباس ورزشی زنانه برای تمرین‌های مختلف می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:  تاثیرات مثبت و منفی تبلیغات بر شکل‌گیری برند

 یوگا و پیلاتس

سوتین ورزشی، لگینگ یا شلوار یوگا، تاپ یا تی‌شرت. برای این ورزش بسته به راحتی هر فرد می‌توان از لباس‌های گشاد و یا تنگ و چسبان انتخاب کرد. با خرید لباس منچستر یونایتد می‌توان تی‌شرتی گشاد را برای ست، انتخاب کرد.

دویدن یا پیاده روی

شلوار مناسب پیاده‌ روی و یا لگینگ، تی شرت آستین کوتاه یا آستین بلند، جوراب بلند، ژاکت مقاوم در برابر باد. با توجه با آب و هوا می‌توان از لباس‌های ضد آب  و مناسب آب و و هوا پوشید، مانند ژاکت ضد آب. پوشیدن هودی نیز به حفظ دمای بدن کمک می‌کند. مهمترین اصل برای انتخاب ست لباس ورزشی برای پیاده روی یا دویدن برای خانم‌ها این است که، ست ورزشی را انتخاب کنند که در آن احساس راحتی می‌کنند. پوشیدن سوتین ورزشی مناسب برای این تمرین بسیار مهم است تا خانم‌ها بتوانند به راحتی با سرعت بالا بدوند. کفش مناسب پیاده روی نیز از ملزومات این تمرین می‌باشد.

تمرین  در باشگاه با وزنه

تی شرت یا  تاپ سبک مانند نیم تنه، شلوارک یا لگینگ ورزشی. یک نکته مفید برای انتخاب ست لباس ورزشی زنانه این است که، می‌توانند لایه‌هایی بپوشند تا عضلات خود را در طول گرم کردن بدن گرم نگه دارند و سپس با افزایش دمای بدن، بتوانند لایه‌های رویی مانند سویی شرت را در بیاورند و در آخر پس از سرد کردن نیز آن را بپوشند.

دوچرخه سواری

لگینگ ورزشی، شلوار بلند، بالاپوش مناسب، ژاکت ضد آب، کلاه ایمنی. بسته به مدت زمان دوچرخه‌سواری، کتانی‌هایی بسیار راحت توصیه می‌شوند تا از آسیب دیدگی در ناحیه‌ی کشاله ران و مچ‌ پا محافظت ‌کند. انتخاب لباس‌های تنگ ایمن‌تر هستند و بهترین عملکرد را ارائه خواهند داد.

تمرین در فضای باز

برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، انتخاب و پوشیدن ست لباس‌هایی که اشعه ماوراء بنفش را مسدود می‌کند، توصیه‌ می‌شود. بنابراین پوشیدن تی‌شرت آستین بلند و شلوار بلند انتخابی مناسب خواهند بود. الیاف مصنوعی مانند اسپندکس و پلی پروپیلن در برابر نور خورشید محافظ هستند. استفاده از کلاه نیز برای محافظت صورت در برابر نور خورشید برای کامل کردن ست ورزشی مناسب خانم‌ها برای فضاهای باز، بهترین هستند.

بیشتر بخوانید:  تکنولوژی ساخت انواع ریمل

خرید بهترین ست لباس ورزشی زنانه

در فروشگاه اینترنتی اینترنتی کاج اسپرت با توجه به گوناگونی و تنوع محصولات و کامل بودن دسته‌بندی‌ها، به راحتی می‌توانید ست کاملی از لباس‌ها را متناسب با ورزشی که انجام می‌دهید، انتخاب کنید.  فروشگاه اینترتی کاج اسپرت همواره برای ورزش خانم‌ها و راحتی آن‌ها در هنگام ورزش ارزش قائل بوده‌است، بنابر این خانم‌ها می‌توانند متناسب با ورزشی که انجام می‌دهند، ست لباس ورزشی مورد نیاز و روتین خود را خریداری کنند.

جمع بندی از خرید ست لباس ورزشی زنانه

وقتی صحبت از لباس‌ ورزشی زنانه می‌شود، خرید تی‌شرت‌های ورزشی، انتخاب شلوار مناسب و دیگر آیتم‌ها می‌تواند نگران‌کننده باشد. انواع پارچه، اندازه‌ و رنگ‌های مختلف در بازار در دسترس هستند، اما تشخیص اینکه چه چیزی را باید انتخاب کرد، دشوار است. انتخاب هوشمندانه‌ی هر تکه از لباس‌های ورزشی اهمیت بسیاری دارد، زیرا که انتخاب لباس‌های ورزشی مناسب از آسیب‌های احتمالی عضلات و هم چنین از پوست  در برابر خراشیدگی محافظت می‌کنند.

انتخاب لایه‌ی اضافی در ست لباس مناسب، نیز به تنظیم حرارت بدن کمک و از گرفتگی عضلانی جلوگیری می‌کند. برای جلوگیری از ایجاد ناراحتی هنگام ورزش، باید لباس‌های ورزشی را انتخاب کنید که دقیقا مناسب ورزش مورد علاقه‌ی شما باشد. توجه داشته باشید که، بازدهی شما در باشگاه با توجه به تناسب لباس شما تعیین می‌شود. خانم‌های ورزشکار با داشتن ست لباس ورزشی مناسب می‌توانند با خیالی آسوده‌تر به پرورش اندام خود بپردازند و به اندام ایده‌آل خود برسند.

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …