با هتل های مناسب ماه عسل در جزیره کیش آشنا شوید

جزیره کیش از گزینه‌های عالی جهت سپری کردن ماه عسل یا سفرهای رمانتیک محسوب می‌شود. آب‌های نیلگون خلیج فارس،  آسمان آبی و پاک، جزیره‌ای که می‌توان گفت زیباترین منظره غروب خورشید در ایران را دارد. ساحل‌های زیبای کیش و هتل‌های درجه یک و ۵ ستاره آن مثل هتل شایلی کیش می‌تواند لحظه‌هایی پر از آرامش را فراهم کنند. با رزرو هتل در این جزیره یکی از دلچسب‌ترین سفرهای خود را تجربه کنید.

 

هتل های مناسب ماه عسل در کیش؛ هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از متفاوت‌ترین هتل های مناسب ماه عسل در کیش بوده که بسیار گران و لوکس است. این هتل در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بنا شده؛ هتلی بسیار خاص که مشابه آن را در جزایر مالدیو و یا سواحل دریای کارائیب می‌توانید پیدا کنید. اگه دغدغه‌ای بابت اکوسیستم منطقه و محیط‌زیست دارید، به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تمامی مراحل احداث هتل ترنج کیش براساس آخرین استاندارد‌های جهانی است. مطابق با این استاندارد هیچ آسیبی به اکوسیستم ناحیه وارد نشده است. ابتکار و خلاقیتی که در طراحی این هتل بکار رفته است باعث شده این هتل از هتل های مناسب ماه عسل در کیش باشد. این اقامتگاه تماشایی و بی‌نظیر موردتوجه بسیاری از دوستداران مناظر رویایی و ساحلی قرار گرفته است.

 

هتل ترنج کیش دو فاز مجزا دارد. فاز اول آن بر روی آب قرار دارد و فاز دوم آن در نزدیکی ساحل در دست احداث است. این هتل متشکل از ۱۰۰ اتاق و سوئیت کاملا مجلل  بوده که دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده از خلیج‌فارس می‌باشد. واحدهای این هتل نیز کف شیشه‌ای و بالکنی اختصاصی دارند. ابعاد هر واحد ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر است و در طرح‌های گوناگونی شامل یک خوابه رویال، وی آی پی و سوئیت‌هایی فلت به مسافران عزیز ارائه می‌گردند. بطور کلی واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش دارای سبک و سیاقی بسیار شیک و مدرن هستند و طراحی مشابه با معماری داخلی لوکس‌ترین هتل‌های جهان دارند. انواع و اقسام اسباب و وسایل رفاهی شامل: کمد لباس، رخت‌آویز، مبلمانی شیک، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، تختخواب‌هایی نرم و راحت، آباژور و دراور به زیبایی در هتل قرار داده شده است.

اقامت در دل دریا، از جمله هیجاناتی است که در کمتر نقطه‌ای از جهان امکان تجربه آن وجود دارد. هتل ترنج کیش از هتل های مناسب ماه عسل در کیش به شمار می‌رود که با ارائه تمامی امکانات رفاهی ممکن، از مسافرانی که جزیره کیش را به‌عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند پذیرایی می‌کند. مهمانان هتل این امکان را دارند تا علاوه بر ورزش در سالن ورزشی، از دیگر امکانات سرگرم‌کننده نظیر فوتبال دستی، بیلیارد و بازی ایر هاکی بهره‌مند شوند. ترانسفور مسافران از فرودگاه به سمت هتل  رایگان بوده و افراد لازم است از ۲۴ ساعت قبل از ورود، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است، ترانسفور فرودگاهی از ساعت ۱۲ الی ۶ صبح صورت می‌پذیرد.

هتل های مناسب ماه عسل در کیش؛ هتل تعطیلات کیش

این هتل از هتل های مناسب ماه عسل در کیش بوده که دارای دوطبقه با معماری خاص و متفاوت و ترکیب فضای سبز با نخل‌ها، گل و گیاه، آب‌نما و نورپردازی است. دکوراسیون داخلی هتل بسیار زیبا بوده و همه این‌ها باعث شده تا اقامت در هتل تعطیلات کیش از جمله تجربه‌های خاطره‌انگیز برای مسافران باشد. باتوجه به موقعیت قرارگیری مناسبی که این هتل تا مراکز خریدی همچون پردیس ۱ و ۲ و ساحل خلیج‌فارس دارد، دسترسی بسیار آسان است.

بیشتر بخوانید:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

یکی از ویژگی‌های هتل تعطیلات از هتل های مناسب ماه عسل در کیش که باعث متمایز شدن آن در میان هتل‌های دیگر شده است، دسترسی خوب آن به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی می‌باشد. با انتخاب این هتل برای اقامت در کمتر از ۱۰ دقیقه به ساحل زیبای خلیج‌فارس می‌رسید. همچنین مرکز خرید متعددی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند که رفت‌وآمد به آن‌ها بسیار آسان است. پرسنل هتل تعطیلات کیش ماهر و آموزش‌دیده هستند و در قسمت پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی به مسافران گرامی خدمت‌رسانی می‌کنند. هتل تعطیلات با خدماتی که ارائه می‌دهد، توانسته لحظات آرام و خوشایندی را برای مهمانان به ارمغان آورد. اینترنت وای فای رایگان بوده در این هتل قابل‌دسترس است. دقت کنید باتوجه به عدم وجود پارکینگ در هتل تعطیلات آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی به سفر می‌آیند، باید به فکر محل پارک ماشین باشند. در لابی این هتل زیبا این امکان را دارید تا از ترانسفر گشت‌وگذار استفاده کنید و با تور گردشگری از جاهای دیدنی و مراکز خرید در جزیره کیش دیدن نمایید. خدماتی نظیر لباسشویی و خشک‌شویی هم در لابی این هتل دایر شده است. زمین‌بازی هم برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته‌شده است.

هتل های مناسب ماه عسل در کیش؛ هتل شایان کیش

هتل شایان کیش را می‌توان از ‌اولین هتل‌های ۵ ستاره‌ در جزیره زیبای کیش برشمرد. این هتل که از هتل های مناسب ماه عسل در کیش است در سال ۱۳۵۴ ساخته شد. هتل شایان در نزدیکی  اسکله بزرگ تفریحی جزیره کیش بناشده است. این هتل منحصربه‌فرد در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد و متشکل از ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوئیت است. هتل شایان به‌عنوان یکی از اولین اقامتگاه‌های لوکس از گذشته تاکنون از مسافران و توریست‌های بسیاری استقبال می‌کند. هتل شایان از فضایی مدرن با امکانات لوکس و چشم‌اندازی فوق‌العاده برخوردار است. بدون شک این هتل سفری رویایی و به‌یادماندنی ر ابرای مسافران خود خلق می‌کند.

لابی هتل شایان از ظرفیت ۵۰ نفری برخوردار بوده که مورد استقبال بسیاری از مسافران است. دو پارکینگ در این هتل دایر شده که یک مورد به‌صورت روباز است و ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد. دیگری سرپوشیده بوده و ظرفیت ۱۰ خودرو را دارد. اینترنت وای فای هتل به‌صورت روزانه و رایگان در لابی ارائه می‌شود. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل آسانسور دایر شده است. پذیرش در هتل شایان به‌صورت شبانه‌روزی از مسافران استقبال می‌کنند. دستگاه واکس کفش، مرکز خرید، اتاق چمدان، صندوق امانات، فتوکپی و فکس در لابی این هتل وجود دارد. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش خدمات تاکسی‌سرویس ارائه می‌شود. این هتل از هتل های مناسب ماه عسل در کیش است که برای بهره‌مندی از امکانات موجود مسافران باید با قسمت پذیرش هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

جهت رفاه کامل حال مسافران امکانات سرگرم‌کننده همچون میز بیلیارد، کافی‌نت، کلاب بازی کودکان و میز پینگ‌پنگ در محوطه هتل قرار داده شده است.

هتل های مناسب ماه عسل در کیش؛ هتل مارینا پارک

قسمت امکانات رفاهی ‌هتل مارینا پارک کیش آنچنان است که چرایی انتخاب کردن این هتل را بطور واضح پاسخ می‌دهد. از استخر شنا، سونا و سالن‌های چندمنظوره جهت برگزاری جلساتی اداری بگیرید تا امکانات دیگر همچون نمازخانه، فروشگاه و پارکینگ (با گنجایش ۱۰۰ خودرو). تمامی تجهیزات موردنیاز برای داشتن اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز، در محوطه این هتل قرار داده‌ شده است. با هدف سرگرم کردن مهمانان، کلوبی برای بازی‌های‌ کامپیوتری و زمینی برای بازی هیجان‌انگیز تنیس در محوطه هتل وجود دارد. اینگونه اوقات بیکاری گردشگران به بهترین شکل ممکن می‌گذرد. وجود امکاناتی نظیر: دستگاه خودپرداز، آسانسور، انبار نگهداری از باروبنه، کافی‌نت، مرکز خرید،دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، همگی اقامتی آسوده را برای میهمانان رقم خواهند زد. بد نیست بدانید باشگاه بدن‌سازی مجهزی هم در محوطه هتل قرار دارد که با تجهیزات مدرن و پیشرفته‌اش، مهمانان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب می‌کند. به همین خاطر هیچ بهانه و توجیهی برای ورزش نکردن در طول اقامت در هتل مارینا پارک کیش پذیرفته نیست.

هتل های مناسب ماه عسل در کیش؛ هتل داریوش

هتل داریوش کیش از شکیل‌ترین هتل‌های ایران و البته پرآوازه‌ترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش می‌باشد. هتل هرساله از مسافران ایرانی و خارجی بسیاری میزبانی می‌کند. هتل داریوش تنها هتل با نمادهای باستانی کشورمان و از جمله جاذبه‌های توریستی جزیره کیش به شمار می‌آید که در سال ۱۳۸۲ بنا شد. هتل دارای معماری بی‌نظیر ایرانی است. این معماری  نماد تاریخی کشورمان می‌باشد. آن دسته از مسافرانی که برای اقامت خودشان، سایر هتل‌های کیش را انتخاب می‌کنند، در برنامه‌های خود بازدید از هتل داریوش را می‌گنجانند. ساختمان هتل داریوش کیش الهام گرفته شده از تخت جمشید بوده و بطور کامل امکانات رفاهی مناسب را دارد. برای برخورداری از اقامتی بی‌نظیر و سفری فوق‌العاده امکانات و خدمات لازم در این هتل تعبیه‌شده است. همین امر موجب شده تا با اقامت در این هتل سفری خاص و به‌یادماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید و حس خوبی را دریافت کنید. علاوه بر موارد گفته شده، به خاطر نزدیک بودن هتل داریوش به ساحل شرقی جزیره کیش دسترسی به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی دیگر نظیر پارک دلفین‌ها، شهر زیرزمینی کاریز، بازار پردیس و پارک هنگام بسیار آسان است. بازدید از این مکان‌های دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود.

از امکانات عمومی که در هتل داریوش کیش ارائه می‌شود می‌توان به لابی این مجموعه اشاره داشت. این لابی از ظرفیت ۴۰ نفری برخوردار بوده و از جمله خدمات ارائه‌شده در آن می‌توان به خشک‌شویی با هزینه مجزا، دستگاه واکس کفش، تاکسی‌سرویس، آسانسور، اتاق چمدان و کافی‌شاپ اشاره کرد. برای آن دسته از مسافران عزیزی که به سفر با ماشین شخصی علاقمندند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌شده است. پارکینگ با ظرفیت ۱۲ خودرو در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  میلگرد استیل چیست و چه کاربردی دارد؟

از جمله امکانات تفریحی که این هتل دارد استخر روباز و اختصاصی است. همچنین تعدادی زمین ورزشی در فضای هتل تعبیه‌شده‌اند. برای بازدید هم می‌توانید به باغ پرندگان یا کشتی تفریحی سر بزنید و از ورزش‌های آبی موجود بهره‌مند شوید. در هتل داریوش اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه وجود دارد که از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این آکواریوم به کیش سفر می‌کنند. سالن بدن‌سازی، زمین اختصاصی برای پینت بال و تنیس، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه از دیگر سرگرمی‌های هتل داریوش است که همگی در جذب مسافر و توریست نقش مهمی دارند. شما با سفر به کیش باید خودتان را برای رویایی‌ترین سفر در کنار خلیج‌فارس آماده کنید. شایان ذکر است پلاژ آقایان و بانوان هم تقریبا ۳ دقیقه فاصله دارد که با اتومبیل می‌توانید این مسافت را بپیمایید.

هتل های مناسب ماه عسل در کیش؛ هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی در سال 1385 افتتاح شد و در سال 1394 نیز مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل متشکل از 39 واحد اقامتی می‌باشد که در دو طبقه ساخته شد. این اتاق‌ها، دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند.

از جمله امکاناتی که اتاق‌های هتل دارند می‌توان به دراور، آباژور، مینی‌بار با هزینه، روم سرویس، صبحانه، مبلمان، آب رایگان، یخچال، پاور سوئیچ، میزتحریر، تلفن، تلویزیون، رخت‌آویز، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفا حریق، دمپایی، اینترنت، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره داشت.

لابی هتل دارای ظرفیت 20 نفر، فتوکپی، خدمات باربری، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات بیدارباش، نمازخانه، اتاق چمدان، روزنامه، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، لاندری (خشک‌شویی)، پذیرش شبانه‌روزی، دستگاه واکس کفش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر فرودگاهی برخی دیگر از خدمات موجود در هتل شایلی کیش می‌باشند.

رستوران شایلی کیش با گنجایش 64 نفر در طبقه اول هتل واقع شده و در منوی غذایی خودش، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با کیفیت را دارد. در کنار رستوران، یک کافی‌شاپ هم وجود دارد که بطور 24ساعته فعالیت می‌کند. در زمان اقامت در هتل، این امکان را دارید تا خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های موردعلاقه‌تان را از این کافی‌شاپ تهیه کنید.

جمع‌بندی

جزیره کیش را می‌توان نمونه بارز یک جاذبه طبیعی دانست که در طی این سال‌ها توجه اکثر افراد را به خود جلب کرده است. دلیل این جلب توجه داشتن هتل‌های باکیفیت، تفریحات عالی و جاذبه‌های دیدنی کیش می‌باشد. حتی بسیاری از زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند برای ماه عسل خود هتل‌های کیش را انتخاب کنند تا سفری به یادماندنی را رقم بزنند.

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …