راهنمای خرید انواع دوربین مداربسته با بهترین قیمت

مطمئنا شما نیز تا به حال نام دوربین مداربسته را شنیده‌اید و می‌دانید که این محصول چیست و چه کاربردی دارد. همان طور که می‌دانید، دوربین مداربسته جزو آن دسته از دوربین‌هایی است که کاربران با استفاده از آن، اماکن خارجی و داخلی را تحت نظارت قرار می‌دهند. دوربین‌های مداربسته به طور کلی دارای انواع مختلفی هستند. همین موضوع باعث شده است که انتخاب یک دوربین مناسب و با کیفیت، برای برخی از افراد به یک دغدغه بزرگ تبدیل شود. اما جای نگرانی در رابطه با این موضوع نیست؛ چراکه در ادامه اطلاعاتی را درمورد راهنمای خرید دوربین‌ باکیفیت و هرآنچه که در رابطه با این موضوع وجود دارد را در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

بهترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار

نیاز بالای مردم برای خرید دوربین مداربسته موجب شده است تا امروزه شرکت‌ها و برند‌های مختلفی در زمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت کنند. به همین دلیل، تعداد دوربین‌های مداربسته موجود در بازار بسیار زیاد هستند. تنوع بالای این دسته از محصولات، باعث سردرگمی بیشتر خریداران شده است. این موضوع نیز کاملا طبیعی است و چیزی دور از انتظار نیست؛ زیرا ممکن است خریداران در رابطه با انواع دوربین‌های مداربسته اطلاعات کاملی نداشته باشند.

از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع دوربین‌های مداربسته موجود در بازار می‌توان به دوربین مداربسته IP و دوربین وای فای اشاره کرد. در ادامه به صورت کامل‌تر درمورد این محصولات صحبت خواهیم کرد.

قیمت دوربین مداربسته

همان طور که در ابتدا گفتیم، دوربین‌های مداربسته امروزه به یکی از وسایل ضروری منازل تبدیل شده‌اند. ممکن است که شما نیز قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید، اما ندانید که قیمت این محصول چقدر است.

در نظر داشته باشید که در رابطه با قیمت دوربین مداربسته باید به نوع و امکانات آن توجه نمود. قیمت این محصول تحت یک سری عوامل خاص متغیر است و بر اساس همین موضوع نمی‌توان مبلغ ثابتی را برای طیف گسترده انواع دوربین مداربسته لحاظ نمود. مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول عبارتند از:

  • قبل از هرچیزی لازم است بدانید که قیمت انواع دوربین‌های مداربسته بایکدیگر متفاوت است. به عبارتی کلی‌تر، دوربین‌های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند و به همین دلیل قیمت‌ آن‌ها نیز بایکدیگر تفاوت دارد و این یک موضوع کاملا طبیعی است. به عنوان مثال دوربین های ثابت نسبت به دوربین های اسپید دام ارزان تر هستند.
  • جدا از این مورد کیفیت محصول از مهمترین عواملیست که در تعیین قیمت دوربین‌ مدار بسته تاثیر گذار است. کاملا مشخص است که هرچه کیفیت محصول بیشتر باشد، با قیمت نسبتا بالاتری نیز عرضه می‌شود.
  • برند دوربین مدار بسته و کیفیت برد تصویر آن نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده محصول می گذارد.
  • قابلیت های دوربین مداربسته از جمله دید در شب رنگی، قابلیت DWDR و امکانات دیگر دوربین که بر قیمت آن تاثیر می گذارد.
  • فروشگاه های عرضه کننده دوربین مدار بسته نیز می توانند بر قیمت تمام شده آن تاثیرگذار باشند.

برای خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب و اقتصادی می‌توانید به سایت کالا بست مراجعه نمایید. این فروشگاه کلیه دوربین‌های مداربسته خود را با قیمتی منصفانه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  کرم‌ های خوراکی در راه سوپرمارکت‌ های اروپایی

معرفی دوربین مدار بسته IP

قبل از اینکه بخواهیم به معرفی کلیات دوربین مدار بسته IP بپردازیم، لازم است که معنای لغوی این نوع دوربین را نیز مورد بررسی قرار دهیم. در نظر داشته باشید که کلمه IP مخفف معنای پروتکل اینترنت است و آن را با معنای تحت شبکه نیز می‌شناسد. این موضوع بیانگر آن است که این نوع دوربین مداربسته یک نوع دوربین تحت شبکه است.

این نوع محصول از فناوری ساخت بسیار خوبی بهره می‌برد و جزو یکی از بهترین انواع دوربین‌های موجود در بازار است. این نوع محصول برخلاف دوربین آنالوگ، توسط بستر شبکه تصاویر مورنظر را منتقل می‌کند. به طور کلی از این نوع دوربین، جهت نظارت و تأمین امنیت استفاده می‌شود. دوربین مدار بسته IP با توجه به فناوری ساخت پیشرفته‌ای که دارد، اطلاعات لازم را از طریق حسگرها دریافت می‌کند و از طریق سیستم عامل بسیار خوبی که دارد، اطلاعات را به تصاویر دیجیتال تبدیل می‌کند و در نهایت، تصاویر را توسط شبکه به سیستم دستگاه مرکزی انتقال می‌دهد.

این نوع دوربین با کیفیت بالای تصاویر و امکانات به خصوص دیگری که دارد، همواره دارای محبوبیت زیادی میان کاربران است. دوربین مداربسته IP قابلیت این را دارد که تصاویر را با میزان زوم‌های مختلف نمایش دهد. این نوع دوربین با توجه به مزایا و کاربرد‌های بسیار خوبی که دارد، توانسته است سهم بزرگی را از بازار جهانی به خود اختصاص دهد.

دوربین وای فای

ممکن است که تا به حال نام دوربین وای فای را شنیده باشید و یا ممکن است که نام این نوع دوربین برای شما غیر آشنا باشد. به هر حال اگر قصد خرید این محصول را دارید، لازم است تا اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشید. دوربین وای فای جزو یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین دوربین‌های مداربسته امروزی است.

اگر بخواهیم در یک دید کلی به معرفی این محصول بپردازیم، بایستی بگوییم که دوربین مداربسته وای فای، دوربینی است که ساده‌ترین پروسه نصب را دارد. علاوه بر آن دارای کیفیت بالا و مشخصات بسیار خوبی است که می‌تواند خریدار را راضی نگه دارد. در نظر داشته باشید که این نوع دوربین با اکثر دوربین‌هایی که در بازار موجود هستند، تفاوت دارد. دلیل آن نیز به این خاطر است که برای نصب این نوع دوربین، نیازی به کابل و یا سیم کشی، سوراخ کاری و سایر اقدامات دست و پاگیر نیست.

برخلاف دیگر انواع دوربین‌های مداربسته، نیازی نیست که وقت زیادی را برای نصب این دوربین صرف کنید. برای استفاده از دوربین وای فای دار، تنها کافی است که آن را به پریز برق اتاق و یا محیط موردنظر خود وصل کنید. این نوع دوربین، مناسب آن دسته از افرادی است که به دلیل مشغله کاری و یا موارد دیگر، وقت زیادی را در خارج از منزل می‌گذرانند و در رابطه با پرستاری و مراقبت از کودکان نگران هستند.

شما می‌توانید هنگام خروج از منزل، این نوع دوربین را به نزدیک‌ترین پریز اتاق کودک خود وصل و تصاویر ضبط شده را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. اگر قصد خرید یک نوع دوربین مداربسته با کیفیت را دارید و نمی‌خواهید که وقت زیادی را برای نصب آن صرف کنید، مطمئنا دوربین وای فای بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

معرفی پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته چیست؟ این جزو یکی از سوالاتی به حساب می‌آید که امروزه ذهن بسیاری از مخاطبان را به خود مشغول کرده است. خب قبل از هرچیزی بایستی بیان کنیم که پکیج دوربین مداربسته، شامل تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی و استفاده از دوربین مداربسته می‌شود. این مجموعه از لوازم و دستگاه ها باید کنار هم قرار بگیرند تا یک سیستم مداربسته به درستی عمل نماید.

اگر شما قصد دارید دوربین مداربسته را خریداری نمایید باید لوازم جانبی آن از جمله دستگاه ضبط کننده، هارد، منبع تغذیه و دیگر وسایل مورد نیاز را مد نظر قرار دهید. شما می‌توانید این ابزارها را به صورت جداگانه نیز خریداری کنید. اما همواره خرید پکیج دوربین مدار بسته خرید به صرفه‌تری برای شما خواهد بود؛ زیرا اگر شما بخواهید این محصولات را به صورت جداگانه خریداری نمایید، مسلما بایستی هزینه نسبتا بیشتری را بپردازید.

دوربین IP بهتر است یا دوربین وای فای؟

در بخش قبلی دو نوع از باکیفیت‌ترین دوربین های مداربسته را معرفی کردیم. با توجه به این تفاسیر، شاید سوالی که در ذهن شما به وجود ‌آید، این باشد که کدام یک از این نوع دوربین‌ها بهتر و با کیفیت‌تر هستند؟

همان طورکه در بخش قبلی نیز گفتم این نوع از دوربین‌ها در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار دارای محبوبیت بالایی هستند. دلیل این موضوع نیز به خاطر وجود ویژگی و امکانات مناسب در این دو نوع دوربین است. اما در نظر داشته باشید که در رابطه با اینکه کدام یک از آنها با کیفیت‌تر هستند به طور کلی نمی توان اظهار نظر نمود، زیرا این موضوع به کاربر و محیط نصب بستگی دارد.

ممکن است از دیدگاه یک فرد، دوربین ارزان قیمت مناسب‌تر باشد و یا ممکن است که یک مخاطب بیشتر روی کیفیت محصول تمرکز داشته باشد. اگر شما قصد خرید بهترین دوربین مداربسته را دارید و در رابطه با انتخاب این دو نوع دوربین دچار سردرگمی شده‌اید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این دو محصول را از لحاظ ویژگی و مشخصات و همچنین قیمت بایکدیگر مقایسه کنید. با داشتن اطلاعات در رابطه با این موضوع می‌توانید خرید خود را بر اساس نیازی که دارید انجام دهید. علاوه براین شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش دوربین مدار بسته کالا بست نیز استفاده نمایید.

نصب دوربین مدار بسته

در نظر داشته باشید که نصب دوربین مدار بسته به اندازه خرید آن حائز اهمیت است. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت اصولی و صحیح انجام نشود علاوه بر پایین آوردن امنیت ساختمان می تواند منچر به کاهش طول عمر دستگاه شود. به همین دلیل است که نصب اصولی دوربین مدار بسته اهمیت بالایی دارد. برای نصب اصولی و صحیح دوربین مداربسته لازم است به یک سری نکات مختلف توجه کنید.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

اولین موردی را که در رابطه با این موضوع بایستی به آن توجه داشته باشید، این است که برای نصب اصولی دوربین مداربسته از یک متخصص ماهر در این زمینه کمک بگیرید. ممکن است تصور کنید که انجام این کار بسیار راحت است و خود شما نیز می‌‌توانید به انجام آن بپردازید. اما توجه داشته باشید که انجام این کار اگرچه آسان به نظر می‌رسد، اما بدون داشتن مهارت در این زمینه نمی‌توانید به انجام آن بپردازید. پس بهتر است که برای این کار از یک متخصص ماهر که در این زمینه تجربه دارد کمک بگیرید.

علاوه بر این مورد، بهتر است که دوربین خود را در یک جای مناسب نصب کنید. در نظر داشته باشید که برای تامین امنیت ساختمان، لازم است تا آن را در مکانی نصب کنید که بر تمامی نقاط مختلف ساختمان نظارت داشته باشد و به اصطلاح نقاط کور به حداقل برسد. بهتر است که از نصب دوربین مداربسته در مکان‌های نامناسب خودداری کنید. در رابطه با این موضوع نیز می‌توانید از فرد نصاب کمک بگیرید. مطمئنا این دسته از افراد بهترین مکان را برای نصب دوربین مدار بسته به شما پیشنهاد می‌کنند.

خرید دوربین مداربسته

امروزه اکثر افراد برای به وجود آوردن سطح امنیت بالا در ساختمان‌های خود به خرید دوربین مداربسته می‌پردازند. دوربین‌های مداربسته با توجه به کاربرد بسیار خوبی که دارند، توانسته‌اند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنند و در دسته محصولات پر فروش بازار قرار گیرند.

توجه داشته باشید مانند زمان‌های گذشته نیازی نیست که وقت زیادی را برای مراجعه به فروشگاه‌های حضوری جهت خرید دوربین‌ مداربسته صرف کنید؛ زیرا شما می‌توانید این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کنید. سایت کالا بست جزو یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در زمینه عرضه دوربین مداربسته فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید انواع دوربین‌های مداربسته و لوازم‌ جانبی مربوط به آن را از فروشگاه کالا بست با بالاترین کیفیت خریداری کنید. در نظر داشته باشید که شما می‌‌توانید محصول خود را در کمترین زمان ممکن و به راحتی و به صورت آنلاین از این مجموعه خریداری نمایید. بهتر است که در خرید دوربین مداربسته به متناسب بودن آن با نیازتان توجه داشته باشید.

سخن پایانی

ممکن است شما نیز قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید اما ندانید که کدام یک از انواع این محصول مناسب و با کیفیت‌تر هستند. برای اینکه بتوانید بهترین نوع دوربین مداربسته را خریداری کنید، بایستی اطلاعات خود را در رابطه با بهترین انواع دوربین‌های مداربسته افزایش دهید. اگر شما نیز قصد خرید با کیفیت‌ترین دوربین مداربسته را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه کالا بست که یکی از برترین مراکز عرضه‌کننده دوربین مداربسته در ایران به حساب‌ می‌آید مراجعه کنید. کالابست بستری امن را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند انواع مختلف دوربین‌های مدار بسته را مشاهده نموده و مطابق با نیاز خود یک انتخاب بهینه را داشته باشند.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …