سیر تا پیاز گاج یا شگفت انگیز خیلی سبز؟

سیر تا پیاز گاج یا شگفت انگیز خیلی سبز؟

بارها و بارها از مشاوران و مدرسان شنیده‌اید که کتاب‌های درسی بهترین منابع برای مطالعه هستند و هیچ یک از کتاب‌های کمک درسی نمی‌توانند جایگزینی برای این منابع باشند. این موضوع کاملا صحت دارد؛ اما برای یادگیری بیشتر مطالب، قطعا به مطالعه یک کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی نیاز خواهید داشت. در ادامه دوتا از بهترین و معروف‌ترین کتاب‌های کمک درسی را به شما معرفی خواهیم کرد که مطالعه آن‌ها در کنار کتاب اصلی به افزایش معلومات شما کمک خواهد کرد.

مجموعه کتاب‌های سری سیر تا پیاز گاج، مجموعه‌ای فوق العاده برای تمامی پایه‌ها

سری سیر تا پیاز گاج یکی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی گاج است که مطالعه آن نگرانی دانش آموزان و داوطلبین کنکور را در خیلی از زمینه‌ها برطرف می‌کند. کتاب‌های سیر تا پیاز گاج از سه بخش اصلی شامل درسنامه، سوالات امتحانی تشریحی و پرسش‌های چهار گزینه‌ای تشکیل شده‌اند. با توجه به همین توضیح می‌توان نتیجه گرفت که مطالعه این کتاب، هم برای آمادگی دانش آموزان دبیرستانی جهت شرکت در امتحانات و هم به منظور آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری تالیف شده است. البته بهتر است بدانید که کتاب‌های سیر تا پیاز گاج علاوه بر دانش آموزان دبیرستانی، برای دانش آموزان دبستانی و راهنمایی نیز ارائه می‌شوند.

این کتاب‌ها که به عنوان خودآموز از آنها یاد می‌شود برای آموزش از راه دور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند شما را از شرکت در هر گونه کلاس فوق برنامه‌ای بی‌نیاز کنند. کتاب‌های مجموعه سیر تا پیاز گاج برای هر پایه در دو جلد ارائه می‌شود:

  • با جلد درسنامه سیر تا پیاز گاج به همه نکات مسلط شو
بیشتر بخوانید:  محتویات پک ویژه لیفت صورت :

جلد اول کتاب‌های سیر تا پیاز گاج شامل درسنامه‌های مربوط به هر کتاب است که به صورت جامع و کامل تمامی مطالب را پوشش می‌دهد. وجود مثال‌ها و تست‌های حل شده در هر درسنامه از این کتاب، به شما دانش آموزان و داوطلبین کمک خواهد کرد تا هر مطلب را بهتر و مفهومی‌تر بیاموزید. کتاب آموزشی سیر تا پیاز گاج کاملاً بر اساس سرفصل‌های کتاب درسی نوشته شده است. همچنین سوالات تشریحی استاندارد درس به درس، با توجه به بودجه‌بندی آموزش و پرورش در طرح سوالات سال‌های گذشته، در ادامه هر درس ضمیمه شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا برای امتحانات مدارس یا امتحانات نهایی آماده شوید.

  • با جلد دوم سیر تا پیاز گاج غول تست زنی شو

تست‌های چهار گزینه‌ای این قسمت شامل تست‌های تالیفی، المپیادها، نمونه دولتی و تیزهوشان و کنکورهای داخل و خارج کشور است که حل آنها پس از مطالعه جلد درسنامه و سوالات تشریحی، تسلط شما را در هر مبحث کامل می‌کند. به علاوه حل این تست‌ها نوعی مرور مطالب است. حتی اگر زمان کافی برای حل تمامی تست‌ها را ندارید می‌توانید تنها تست‌های علامت‌دار و مهم را حل کنید.

مجموعه کتاب‌های سری شگفت انگیز خیلی سبز

بیشتر بخوانید:  پرطرفدارترین موزه‌های اروپا از دید توریست‌ها

مجموعه کتاب‌های سری شگفت انگیز خیلی سبز از جمله کتاب‌های کمک اموزشی عالی و فوق العاده‌ای است که می‌تواند حتی با کتاب‌هایی مانند مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز گاج یا کتاب‌های سه بعدی نشر الگو رقابت کند. این کتاب نیز با سه هدف آموزش از طریق درسنامه، آمادگی برای امتحانات نهایی و تسلط در تست زنی تالیف شده است. درسنامه‌های کتاب‌های شگفت انگیز خیلی سبز به حدی جامع و کامل هستند که با مطالعه آن‌ها، شما دیگر نیازی به شرکت در کلاس یا گرفتن معلم خصوصی نخواهید داشت.

در این کتاب‌ها می‌توانید بلافاصله پس از مطالعه هر درسنامه، به پاسخ‌های تشریحی و تست‌های طراحی شده پاسخ دهید. همچنین در پایان هر مبحث، پاسخ سوالات تشریحی و تحلیل و بررسی پاسخ سوالات تستی آورده شده است. تهیه این کتاب شما را از پرداخت هزینه برای تهیه چندین کتاب بی‌نیاز خواهد کرد.

سیر تا پیاز گاج یا شگفت انگیز خیلی سبز؟

برای امتحان نهایی رباضی چی بخونم؟ برای آمادگی کنکور چی بخونم؟ این‌ها سوالاتی هستند که به احتمال زیاد پس از خواندن این مطالب ذهن شما را درگیر کرده‌اند. در این قسمت با مقایسه کتاب‌های سیر تا پیاز گاج و شگفت انگیز خیلی سبز به شما کمک خواهیم کرد تا مزایای خرید هر کتاب را مجددا مرور کنید و با توجه به شرایط و توقعات خود، یکی از این دو کتاب را انتخاب کنید.

سیر تا پیاز گاج شگفت انگیز خیلی سبز
پوشش درسنامه، سوالات تشریحی برای امتحانات نهایی و تست‌ها بله بله
تعداد جلد نیاز به صرف هزینه برای خرید دو جلد خواهید داشت تمامی مطالب و پرسش‌ها در یک جلد آورده شده‌اند
مقاطعی که می‌توانند از این کتاب استفاده کنند تمامی مقاطع از دبستان تا دبیرستان و داوطلبان کنکور دبیرستانی‌ها و داوطلبان کنکور
وجود پاسخنامه تشریحی بله بله
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

جمع بندی

انتخاب یک کتاب کمک درسی مناسب، همیشه و همیشه یکی از سخت‌ترین تصمیم گیری‌های پیش روی دانش آموزان بوده وهست. شاید کتاب‌های کمک درسی زیادی را بشناسید که در میان دانش آموزان شهرت زیادی داشته باشند و حتی توسط نفرات برتر کنکور تبلیغ شوند؛ اما با این حال نمی‌توان گفت که این کتاب‌ها تا چه حد برای شما مناسب خواهند بود و تا چه حد به پیشرفت شما کمک خواهند کرد.در واقع یک کتاب کمک درسی ممکن است به کسب یک رتبه عالی برای یک دانش آموز کمک کند؛ در حالی که همین کتاب کمک درسی برای دانش آموز دیگر چندان جذاب و کمک کننده نباشد. هدف از نوشتن این مقاله این است که با مطالعه آن، بتوانید منابع کمک درسی معروف را بهتر بشناسید و بهترین‌ها را برگزینید. اگر قصد خرید این دو کتاب را دارید، حتما از سایت های معتبر فروش کتاب های کنکور مانند پایتخت کتاب استنفاده نمایید.

منبع محتوا : مجله پاموه (سیر تا پیاز گاج یا شگفت انگیز خیلی سبز؟)

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …