پوشش زیبایی در بیمه مسئولیت پزشکان

یکی از مشاغل پر خطر در پذیرفتن ریسک، گروه شغلی پزشکان هستند که با تهیه بیمه مسئولیت بخش بزرگی از این ریسک قابل جبران می باشد. در سال های اخیر  با توجه به این که انجام کارهای زیبایی مورد تقاضای بسیاری از افراد شده، لذا انجام امور زیبایی توسط بسیاری از پزشکانی که تخصص زیبایی ندارند نیز ترویج پیدا کرده است.

خسارت های قابل توجهی نیز در این زمینه اتفاق افتاده که دردسرهایی را برای پزشکان عمومی که امور زیبایی انجام می دهند به همراه داشته است.

در این نوشته می خواهیم به بررسی شرایط بیمه های مسئولیت و پوشش هایی که برای امور زیبایی ارائه می شود بپردازیم.

بیمه مسئولیت پزشکان چیست؟

این بیمه نامه یکی از زیر شاخه های بیمه های مسئولیت می باشد که خسارت هایی از قبیل فوت، نقص عضو و دیه و هزینه های پزشکی را با توجه به گروه پزشکی پزشک بیمه گذار تحت پوشش قرار می دهد.

برای مطالعه بیشتر در زمینه بیمه مسئولیت پزشکان می تونید به لینک زیر مراجعه نمایید:

بیشتر بخوانید:  معرفی انواع درب اتوماتیک شیشه ای، درب پارکینگ، کرکره برقی و راهبند

https://www.bimetime.com/liability-insurance-medical-insurance/

پوشش های بیمه مسئولیت پزشکان تا چه مقدار از خسارت را پوشش می دهند؟

پوشش بیمه مسئولیت پزشکان بر اساس دیه ماه حرام هر سال محاسبه و در بیمه نامه درج می شود. البته برخی از شرکت های بیمه این امکان را برای بیمه گذاران فراهم کرده اند که پزشکان بتوانند 2 دیه و بیشتر را در این بیمه نامه تهیه نمایند. گروه پزشکی زنان و زایمان معمولا یک دیه و بیشتر را خریداری می کنند.

پوشش زیبایی در بیمه مسئولیت پزشکان شامل چه مواردی می باشد؟

پوشش زیبایی برای کارهای زیبایی بر اساس شرایطی که در بیمه نامه درج شده است پوشش دارد، حتما در زمان خرید بیمه مسئولیت پزشکان با پوشش زیبایی به کارهای زیبایی که تحت پوشش این بیمه نامه هستند توجه داشته باشید.

انجام خدماتی از قبیل میکرودرم ابریژن، رادیو فرکونسی (کاربرد در لیفتینگ، تایتینگ و جوانسازی صورت)، RF فرکشنال، اولتراسوند (هایفو)، انواع لیزرهای کم توان و پرتوان با کاربرد رفع موهای زائد، ماسک های لایه بردار و آبرسان و روشن کننده، اسکراب و لیفتینگ صورت، بوتاکس برای کل صورت، فیلر (ژل) غیر دائم، نیمه دائم و دائم برای کل صورت، بشرط استفاده از ابزار، تجهیزات، مواد و ملزومات دارویی-پزشکی دارای مجوز معتبر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت پوشش می باشد.

بیشتر بخوانید:  اثرات زیست محیطی قرص های ماشین ظرفشویی

مراکز مورد تایید برای پوشش های زیبایی در بیمه مسئولیت پزشکان

برای این که خدمات زیبایی در بیمه های مسئولیت پوشش داشته باشند باید گواهینامه دوره های آموزشی مربوطه را از مراکز مورد تایید و معتبر از قبیل سازمان جهاد دانشگاهی، سازمان نظام پزشکی، انجمن های علمی پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی  یا سایر دانشگاه های تابعه وزارت علوم مورد تایید می باشد.

چه شرکت هایی پوششش زیبایی را در بیمه مسئولیت پزشکان ارائه می کنند؟

برای خرید بهترین بیمه مسئولیت پزشکان حتما از مشاوره قبل خرید بیمه تایم استفاده کنید که بتوانید بیمه نامه درست و کاملی رو تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید:  جغد دهان‌قورباغه‌ای؛ لایک‌خورترین پرنده اینستاگرام

در بین شرکت های بیمه تنها 3 شرکت بیمه هستند که پوشش زیبایی دارند. بیمه مسئولیت رازی، بیمه مسئولیت ملت و بیمه مسئولیت سرمد.

نکته 1 : کاملترین طرح پوشش زیبایی رو بیمه مسئولیت پزشکان ملت داره که امور زیبایی رو به صورت محدود و گسترده پوشش می ده.

نکته 2 : ارزانترین بیمه مسئولیت پزشکان رو هم شرکت بیمه رازی ارائه می کنه.

خرید بیمه مسئولیت پزشکان با پوشش زیبایی از بیمه تایم

برای خرید آنلاین بیمه مسئولیت پزشکان می تونید درخواست خرید رو در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید و می تونید مشاوره قبل از خرید بیمه مسئولیت پزشکان رو از کارشناسان بیمه تایم دریافت نمایید. از جمله مزایای خرید بیمه مسئولیت پزشکان از بیمه تایم پیگیری خسارات به صورت آنلاین توسط کارشناسان ما می باشد. برای خرید آنلاین بمیه مسئولیت پزشکان می تونید به آدرس BimeTime.com مراجعه کنید و یا با شماره 88243828 تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …