چگونه خوش تیپ باشیم ؟

 رمز و راز خوش تیپی, روش های خوش تیپی

چگونه خوش تیپ باشیم؟

راه های خوش تیپ بودن

خوش پوش ها و خوش تیپ ها همیشه از اصول خاصی که مربوط به مد است استفاده می کنند و همیشه هم موفق هستند. قضاوت در مورد شخصیت انسان ها از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است.

راز خوشتیپ بودن در چیست ؟

اولین ویژگی یک انسان خوشتیپ، یک هیکل زیباست، نظافت شخصی اوست و لبخند اوست راز ها ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجود است

متناسب با فرم بدنتان لباس بپوشید

مهمترین نکته برای خوشتیپ بودن این است که خوش اندام باشید. با لباس هایی که انتخاب می کنید می توانید خود را چاق، لاغر، قدبلند و یا قد کوتاه نشان دهید. مثلا اگر اندام گلابی شکل دارید باید لباس هایی با رنگ های تیره برای پایین تنه تان انتخاب کنید.

هرچیزی که مد شد شما مجبور نیستید آن را امتحان کنید، ابتدا باید فرم اندام و سبک استایل تان را در نظر بگیرید. اگر مثلا مانتو بلند مد شده و شما می دانید که این سبک مانتو به شما نمی آید پس بهتر است مد را بیخیال شوید و چیزی که به فرم اندام تان بیشتر می آید را بپوشید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای ست کردن بوت با شلوار جین

چگونه یک خانوم شیک و خوشتیپ باشید؟

اولین ویژگی یک خانوم خوشتیپ این است که این موارد را همراه خود دارند، یک لباس ساده و تمیز، کیف دستی شیک، کفش های تمیز با پاشنه های بلند، خوش بو بودن، داشتن اعتماد به نفس.

راز های خوشتیپ بودن آقایان چیست؟

اولین ویژگی یک مرد خوشتیپ اصلاح کردن روزانه، مرطوب بودن صورت و راز خوشتیپ بودن، دندان هایی سفید و … می باشد.

چگونه یک مرد شیک و خوشتیپ باشید؟

گزینه ی اول برای خوش تیپی آقایان، پوشیدن لباس مناسب در موقعیت و مکان خود، پوشیدن لباس مرتب و اتو کشیده است، صورت اصلاح شده و مرتب داشته باشید، موهای کوتاه کرده و شانه شده داشته باشید، خوشبو باشید، کفش های مرتب و واکس خورده داشته باشید.

چگونه خوش تیپ باشیم,رازهای خوشتیپی

خوش تیپی آقایان

متناسب با موقعیت ها لباس بپوشید

لباس شما در موقعیت های متفاوت باید با هم فرق داشته باشد مثلا شما برای خوش تیپ به نظر رسیدن در مهمانی های رسمی باید رسمی لباس بپوشید و در مهمانی های دوستانه، تیپ زیبا و غیر رسمی بزنید.

بیشتر بخوانید:  مدل های شیک و زیبا نیم ست نقره

لباس های اندازه تن خود را انتخاب کنید

گران قیمت بودن لباس ها برای خوشتیپ شدن شما کافی نیست بلکه شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که اندازه تان باشند، نه کوچکتر و نه بزرگتر.

تمیز باشید

یکی از مهم ترین رازها برای خوش تیپ بودن رعایت بهداشت و تمیزی است . شما اگر تمیز و مرتب نباشید حتی اگر لباس برند هم بپوشید، خوش تیپ به نظر نمی رسید پس ابتدا بهداشت را رعایت کنید. همیشه در مواقع لزوم دوش بگیرید و موهایتان را تمیز نگه دارید. مسواک بزنید و برای اینکه بوی تازگی و طراوت بدهید، دئودورانت استفاده کنید.

خوش تیپی خانم ها, روش خوش تیپی خانم ها و آقایان

رازهای خوش تیپی

مرتب باشید

مرتب بودن در خوش تیپ به نظر رسیدن شما بسیار تاثیر گذار است. پس قبل از بیرون رفتن موهایتان را شانه بزنید و ناخن های خود را همیشه تمیز و در اندازه متعادل نگه دارید. برای تمیز و مرتب بودن لازم است شما موهای زائد بدنتان اصلاح نمایید.

کفش تان باید تمیز و براق باشد

کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند زیرا اولین بخش از ظاهرتان که بیننده به آن سریعا توجه می کند کفش ها هستند پس برای کفش های تان خوب خرج کنید و کفش خوبی را انتخاب نمایید و همیشه سعی کنید کفش های تان تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند.

بیشتر بخوانید:  نکته هایی برای خرید ساعت مچی

استفاده از اکسسوری های مناسب و ساده

برای خوشتپی خانم ها و آقایان از اکسسوری های مناسب و ست با لباس هایتان استفاده کنید. هرگز از اکسسوری های شلوغ و ناهماهنگ با لباس تان استفاده نکنید.

به اندازه آرایش کنید

خانم ها هنگام بیرون رفتن از خانه حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنند. برای خوشتیپی هرگز از آرایش زیاد و غلیظ استفاده نکنید.

اصول خوش تیپی,مهارت های خوش تیپی خانم ها و آقایان

رازهای خوش تیپی خانم ها

پوشیدن لباس های هماهنگ و ست

برای خوش تیپ بودن همیشه از لباس و کیف و کفش و اکسسوری های ست استفاده کنید. تا خوش تیپ تر و جذاب تر به نظر برسید.

علاوه بر موارد بالا برای اینکه خوش تیپ تر به نظر برسید صاف بایستید و یا بشینید و با اعتماد نفس باشید.

هرگز لباس چروک به تن نکنید.

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

لباس بخش مهمی از تصویر ما است 14 قواعد لباس، که همه باید یک بار …