مجموعه سازه لوکس استخدام میکند

امروز می خواهم یک شغل بسیار پر هیجان و جالب را به شما معرفی کنم. اگر شما هم دوست دارید هر روز که کار انجام می دهید وقتی برمیگردید به خانه حسابی خسته نباشید اما پر از انرژی و حال خوب پیشنهاد می کنم به شما که به گروه سازه لوکس بپیوندید و کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و به طور کلی کار در ارتفاع را تجربه کنید.

اصلاً کار مجموعه سازه لوکس چیست؟

به طور کلی اگر کار مجموعه سازه لوکس را بخواهیم بیان کنیم کار با راپل و در ارتفاع است. به طور کلی به این شغل ها راپل کاری یا کار در ارتفاع هم می گویند. اگر بخواهیم رشته های مختلف آن را بیان کنیم می گوییم: پیچ و رولپلاک نمای ساختمان, نماشویی ساختمان, آب بندی نمای ساختمان, نقاشی نمای ساختمان،خدمات بستن درز انقطاع و توری مرغی و نورپردازی و زیباسازی نمای ساختمان. این ها که گفته شد رشته‌های اصلی کار در ارتفاع یا راپل کاری است. گروه سازه لوکس در نظر دارد در راستای اهداف خود افراد علاقه مند به کار در این رشته ها را استخدام نماید. اگر سابقه کار فنی هم داشته باشند چه بهتر.

بیشتر بخوانید:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

مزیت کار در ارتفاع چیست؟

فقط تصور کنید که وقتی با طناب از طبقه مثلاً ششم یک ساختمان آویزان هستید و ماشین ها زیر پایتان در نظرتان از اندازه کفشتان هم کوچک تر هستند چه حالی خواهید داشت. مسلماً اولین حسی که به شما دست می دهد هیجان است. این هیجان باعث می شود گردش خون شما سریعتر شود و سطح متابولیسم بدن شما به طرز چشمگیری افزایش یابد.

در عین حال آدرنالین خون شما افزایش یافته و تمام بدن شما در حالتی قرار خواهد گرفت که انگار مشغول به ورزش هستید. این در حالی است که هیجان آن به مرور ممکن است کم شود اما از بین نمی رود. یعنی حتی اگر برای بار صدم از یک ساختمان چندین طبقه با طناب آویزان شوید هنوز آن حس استرس و بالا رفتن سطح آدرنالین خون را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

دعوت به همکاری

حال اگر شما در تهران یا کرج زندگی می کنید یا میتوانید در این مناطق کار کنید و به کارهای فنی تا حدی وارد هستید از شما دعوت می کنیم تا به تیم حرفه ای سازه لوکس بپیوندید. با دیدن صفحه اصلی سایت سازه لوکس میتوانید به طور کامل با شغل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آشنا شوید. به این ترتیب با داشتن یک شغل مهیج درآمد مناسبی هم کسب خواهید کرد. یعنی هم فال است هم تماشا.

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …