مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟

مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم

مژه مگاوالیوم

همه چیز درباره مژه مگاوالیوم

اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از انواع مدل های اکستنشن مژه است. اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه در همه جای جهان است و خیلی از کسانی که می خواهند مژه های پرپشت، بلند، مشکی و زیبا داشته باشند از این نوع اکستنشن مژه استقبال می کنند. در زیر در مورد آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم می خوانید.

اکستنشن مژه مگاوالیوم چیست؟

مژه های مگاوالیوم خیلی شباهت به مژه هایی با حجم طبیعی دارد. اکستنشن مژه مگاوالیوم را اکستنشن مژه 12 بعدی هم می گویند. این شیوه سبب حجم دهی بی نظیری به مژه های فرد می شود.

انتخاب اکستنشن مژه مگاوالیوم برای کسانی که تمایل به داشتن مژه های خیلی پرپشت و کاملا مشکی دارند، بسیار مناسب است. در این شیوه از مژه های بیشتری نسبت به شیوه های دیگر استفاده می شود.

مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم

مژه مگاوالیوم چیست

اکستنشن مگا والیوم مژه چطور انجام می شود؟

اکستنشن مژه مگا والیوم یا چند بعدی دارای قطرهای گوناگونی می باشد و اکستنشن کار مژه آنها را با موچین و چسب کاشت مژه روی تارهای مژه شخص کار می گذارد. استفاده از این شیوه کاشت مژه از شیوه اکستنشن والیوم روسی طبیعی تر به نظر می آید. هر چند که ضخامت و وزن آن هم کمتر بوده و البته چشم ها را درشت تر نشان می دهد.

مراحل انجام اکستنشن مگاوالیوم

در شروع مراحل اکستنشن مژه، بسیار اهمیت دارد که مژه‌ها را از هرگونه آلودگی یا گرد و غبار بزدایید. برای اینکار، باید از یک ضد قارچ یا فوم مخصوص شستشوی مژه استفاده کنید با استفاده از محلول‌های ضد قارچ می‌توانید همزمان با ضد عفونی کردن مژه‌ها هر نوع چربی را هم از آن‌ها پاک کنید. در روز کاشت، از داشتن آرایش بر روی چشم پرهیز کنید.

پس از اینکه مژه‌ها به خوبی با محلول شسته شدند، وقت آن است که پرایمر را انجام دهید. پرایمر هم یک نوع فوم تمیز کنده است که شما را از پاک بودن مژه و چشم مطمئن می‌کند. آنگاه باید یک دقیقه صبر کنید تا مژه‌ها خشک شوند.

بیشتر بخوانید:  نکات مهم و کلیدی درباره آرایش داماد + عکس

با استفاده از چسب، به خوبی مژه‌های پایین را فقط بپوشانید. در این قسمت از کار، کاملا توجه کنید که فقط باید مژه‌ها پوشانده شوند و قسمت قرمزی داخل پلک را نپوشانید. همینطور بهتر است که پیش از چسباندن پد، با کمک دست قدری از شدت چسب روی پد بکاهید تا زمان برداشتن آن به مژه‌ها صدمه ای وارد نیاید.

مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم

مراحل انجام اکستنشن مگاوالیوم

در کاشت مژه مگاوالیوم، بسته به برندی که استفاده می‌کنید، ضخامت ۰/۳ یا ۰/۵ مناسب است. سایز اکستنشن باید با توجه به توقع شخص و فرم چشم های او باشد. همانگونه که گفتیم، کیفیت اکستنشنی که استفاده می‌کنید بسیار مهم است. اکستنشنی خوب است که کاملا از مو طبیعی درست شده و سبک باشد.

بیشتر بخوانید:  روشهای پاکسازی پوست خشک در منزل

برای چسباندن اکستنشن مگا والیوم باید دسته‌های اکستنشن را درست کنید. شما می‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

به این گونه که به آرامی یک دسته مژه را با پنس برمی‌دارید. برای کاشت مگاوالیوم از اکستنشن ۵D الی ۲۰D استفاده می‌شود. سپس انتهای دسته را به آرامی و ظرافت به کمی چسب آغشته کنید. به این کار «فن کردن» به شیوه دستی گفته می‌شود و یکی از سریع‌ترین و بهترین شیوه‌ها است.

در مرحله‌ی آخر کاشت مژه مگاوالیوم، یک تار مژه جدا می‌کنید، و فن را روی آن می‌چسبانید. توجه کنید که بسیار مهم است اکستنشن تنها روی یک مژه گذاشته شود، بنابراین به خوبی مژه‌ها را با پنس از هم جدا کنید تا به هم نچسبند. این کار را برطبق اینکه در کدام قسمت‌ها می‌خواهید اکستنشن اضافه کنید ادامه دهید.

مطلب پیشنهادی

آموزش استفاده از مداد لب برای زیبا و خوش فرم کردن لب ها

اصلاح فرم لب با مداد لب مداد لب چیست و طرز استفاده صحیح از مداد …