فال روز شنبه 17 آبان 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز شنبه 17 آبان 1399

فال روز شنبه 17 آبان 1399

فال روز متولدین فروردین: زیرا شما به مرحله ای رسیده اید که اگر هر وظیفه ای به شما محول شود قادر به انجام آن می‌باشید.اما تعلیق یا ضعفی در کار این قدرت را از شما می‌گیرد توصیه می‌شود آمادگی لازم را در خود ایجاد کنید.تمام انرژی تان را صرف کار کردن نکنید، ساعت‌هایی را نیز به سلامتی خود اختصاص دهید. شما فردی هستید که برای مواجه شدن با اتفاقات لحظه‌ای آمادگی کاملی را دارید.

فال روز متولدین اردیبهشت: شما تمام انرژی خود را جمع کرده اید تا بر یاس و نامیدی که در سابق بر شما حکم فرما بوده است غلبه کنید. به شما تبریک می‌گوییم زیرا شما به خوبی در این کار مهارت پیدا کرده اید، در تصمیمات مهمی که قصد انجام آنها را داشته اید نیز موفق خواهید شد. هیچ واقعه‌ای نمی‌تواند این قدرت را از شما بگیرد. اگر هر کاری را شروع کنید به راحتی و توکل بر خداوند آن را به اتمام می‌رسانید.

فال روز متولدین خرداد: شما عزمی را که در سابق برای انجام کارهایتان داشتید را از دست داده اید و دیگر مانند سابق با تلاش کارهایتان را انجام نمی‌دهید. شما باید هم چنان مانند سابق برای آینده تان تلاش کنید تا در این زمینه موفق شوید زیرا آینده را با کوشش مداوم می‌سازید نه تلاش یک ماه یا یک ساله. اصلا به نتیجه و بازده فکر نکنید مهم تلاش مستمر شماست.

فال روز متولدین تیر: بیش از حد به روابط و فعالیت‌های اجتماعی تان بها می‌دهید، این ارزش گزاری نا به جا باعث شده است که زندگی شخصی تان را فراموش کنید. زمانی را نیز به خود اختصاص دهید تا قبل از این که دیر شود زیرا اگر این مهم را فراموش کنید از لحاظ روحی و با گذشت زمان از لحاظ جسمی نیز به شدت آسیب خواهید دید. تمام فعالیت های زیاد اجتماعی تان به این دلیل است که می‌خواهید اوضاع مالی تان را بهبود ببخشید اما به خاطر داشته باشید که برای به دست آوردن پول بزرگترین سرمایه زندگی تان یعنی سلامتی‌تان را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:  متن پیام تسلیت به انگلیسی

فال روز متولدین مرداد: این اواخر با سرنوشت تان در حال ستیز بوده اید، در صورتی که موضوع مورد ستیزتان را به راحتی می‌توانستید حل کنید. شما با جنگ با خودتان فقط انرژی و امید تان را از دست داده اید. به جای ناامیدی، امید را در دلتان جایگزین کنید زیرا شما قدرت انجام بهترین و سخت‌ترین کارها را نیز دارید. شما اگر با دیدی مثبت به زندگی بنگرید سرنوشت هدایای بسیاری را به شما می‌دهد.

فال روز متولدین شهریور: شما در زندگی‌تان با مانعی برخورد کرده اید، اما به جای این که این مانع را از سر راه بردارید کار دیگری را شروع کرده اید، همیشه و در هر مرحله‌ای از زندگی ممکن است به مانع برخورد کنیم اما نباید سریع از راهی که آمده اید برگردید. اکثر مشکلاتی که بر سر راه شما ظاهر می‌شوند را خودتان به طور تصادفی می‌سازید. به تازگی به شخص یا اشخاصی کمک می‌کنید که باعث ضعیف شدن شما شده است، بهتر است برای مدتی این کار را به تعویق بیاندازید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رعنا آزادی‌ور

فال روز متولدین مهر: رییس یا فردی که به شما هر روز با او در ارتباط هستید به شدت بر روی شما تاثیر می‌گذارد و با صحبت‌هایی که گاه منفی است دید شما را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد بهتر است ارتباط خود را با این فرد کم کنید یا این که به صحبت‌های او اهمیتی ندهید. در مقابل دوستان دیگری هستند که با خلوص قلبی می‌خواهند به شما کمک کنند، دست این افراد را بگیرید زیرا به شما تجارب بسیار خوبی را منتقل خواهند کرد.

فال روز متولدین آبان:شما صبر و استقامت خود را از دست داده اید و در مقابل مسائلی که برایتان پیش می‌آید زود عصبانی و آزرده خاطر می‌شوید. مسائل و مشکلات زندگی را باید با صبر و حوصله حل کرد با بی تابی و افسردگی نه تنها مشکلات تان حل نمی‌شود بلکه مشکل دیگری را نیز بر مشگلات تان افزوده می‌کنید. مانند همیشه با صبر و امید به راه خود دامه دهید تا این مشکلات با مرور زمان حل شوند.

فال روز متولدین آذر: شما برای انجام کارهایتان به شخصی احتیاج دارید که به شما کمک کند زیرا قدرت و انرژی سابق‌تان را ندارید، اما می‌ترسید که از شخصی کمک بگیرید، زیرا فکر می‌کنید دیگران نمی‌توانند آن چنان که باید و شاید به شما کمک کنند و خودتان به تنهایی از پس کارهایتان بر می‌آید، اما اجازه دهید تا انرژی تان به صفر تبدیل نشده است کسی شما را همراهی کند. تا شما نیز با کم شدن فعالیت‌هایتان از زندگی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نسلیهان آتاگول + عکس

فال روز متولدین دی: شما در کارهایتان کمی مرموزانه و مخفیانه عمل می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید، زیرا گاهی ساده انگاری و بدون این که مرموزانه رفتار کنید، بهترین سیاست می‌باشد. شما مسئولیت کارهای زیادی را بر دوش دارید توصیه می‌کنیم در ابتدا کاری را شروع کنید و به پایان برسانید، سپس کار دیگری را شروع نمایید زیرا اگر همه کارهای را با هم شروع کنید دچار سردرگمی‌می‌شوید.

فال روز متولدین بهمن: در این روزها خورشید خوشبختی کاملا بر سرنوشت شما سایه انداخته است، چه در مسائل شغلی و چه در مسائل شخصی موفقیتهای بسیاری را به دست خواهید آورد، فقط باید ذهن‌تان را بر روی مسائلی که پیش می‌آ‌ید متمرکز سازید تا مبادا پیش آمدی شما را غافل گیر نکند. انرژی‌های خود را جهت کارهایی که ارزشی ندارند هدر ندهید، زیرا شما انگیزه‌های بزرگتری را برای انجام دادن دارید.

فال روز متولدین اسفند: مسئولیت‌های امروز شما با مسئولیت‌هایی که در سابق داشته‌اید کاملا فرق کرده است، شما دیگر با مسئولیت‌های جدید آن آدم سابق نیستید باید افق دیدتان را گسترش دهید.از تجاربی که تا کنون به دست آورده‌اید در تمام مسائل زندگی‌تان استفاده کنید. به کمی‌استراحت و سفر برای به دست آوردن دوباره قوای خود احتیاج دارید.

 

منبع: بیتوته

فال روز شنبه 17 آبان 1399

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

مَرگ یا وفات یا درگذشت در زیست‌شناسی پایان چرخه زندگی موجودات زنده و در پزشکی …