شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

gown2 without tie tights1 شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

 

نکاتی برای شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

به محیط خود توجه داشته باشید

قبل از هر چیز یک توصیه به شما خواهیم نمود و آن این است که اگر قصد رفتن به یک مجلس بسیار رسمی مانند عروسی و یا جلسه ای که در آن مهمانان خارجی حضور دارند، را دارید حتما کراوات بزنید ولی اگر باز هم قصد استفاده از کراوات را ندارید حتما پیراهن سفید و یا آبی روشن  را انتخاب کنید تا جایی که امکان دارد ظاهر رسمی داشته باشید.

 

به یقه پیراهن تان توجه کنید

نقش یقه پیراهن تان بدون استفاده از کراوات دو چندان مهم تر خواهد شد. یقه پیراهن های مردانه معمولا در قسمت انتهایی خود دارای کلیپس پلاستیکی است که به نگه داشتن فرم یقه کمک می کند. اگر هزینه شست و شو در خشکشویی برایتان خیلی مهم نیست بهتر است که پیراهن های کثیف خود را به آن ها بسپارید، معمولا آن ها از آهار برای فرم دادن یقه استفاده می کنند.  ولی اگر در منزل، خودتان پیراهن هایتان را شستشو می کنید قبل از اتو زدن یقه مقداری آب را بر روی یقه اسپری نمایید.

بیشتر بخوانید:  خانم هواشناس به خاطر شرط بندی عریان شد! (+عکس)

 

یک دکمه پیراهن  را باز بگذارم یا دو دکمه را؟

باز کردن دکمه پیراهن ظاهر شما را غیر رسمی تر خواهد نمود. تعداد دکمه هایی که باز خواهید گذاشت رابطه مستقیمی با میزان اعتماد به نفس شما خواهد داشت. همچنین اگر بر روی پیراهن خود کت به تن می کنید می توانید گزینه دوم یعنی باز گذاشتن دو دکمه را انتخاب کنید. اساسا استفاده از کت سبب می شود که دست شما برای باز گذاشتن دکمه پیراهن تان بازتر باشد.

 

بر روی اکسسوری هایتان تمرکز کنید

هنگامی که از کراوات استفاده نمی کنید اهمیت سایر اکسسوری هایتان دو چندان می شود.

بیشتر بخوانید:  30 مدل لباس گلدار مجلسی + راهنمای خرید و انتخاب و اصول ست کردن

 

ساعت مچی

اگر ساعت مچی تان بند چرمی است که باید با کمربند و کفش تان ست نمایید و اگر فلزی است که باید با سگک کمربند و دکمه سرآستین تان ست نمایید.

 

شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

مَرگ یا وفات یا درگذشت در زیست‌شناسی پایان چرخه زندگی موجودات زنده و در پزشکی …