در صورتیکه کرونا گرفتیم چه راههایی برای خلاصی از آن وجود دارد؟

ویروس کوید 19 از بهمن ماه سال 1398 بود که به کشور ما راه پیدا کرد. از آن هنگام تا به الان زندگی همه ما تحت الشعاع این ویروس قرار گرفته است. تا به الان هنوز هیچ درمانی برای این بیماری خانمان سوز کشف نشده است و تنها راه پیش روی ما تلاش برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری می باشد. همانطور که می دانید ضدعفونی کرونا ساده ترین راه برای پیشگیری می باشد. در ادامه این مقاله ما شما را با روشهای پیشگیری و ضدعفونی برای ویروس کرونا آشنا می کنیم.  همچنین در انتهای این مقاله یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت سمپاشی کرونا را معرفی می کنم. پس ما را تا انتها دنبال کنید.

راه های ابتلا بیماری کرونا

ویروس کوید 19 که امروزه همه را عاصی کرده است به طور عمده از طریق قطره‌های آلوده که با سرفه یا عطسه پخش می‌شوند، یا تماس با دست ها با سطوح یا اشیاء آلوده از کسی که ویروس کرونا در بدنش وجود دارد، به دیگرانی که با او تماس نزدیک دارند منتقل می‌شوند. این ویروس یه هیچ عنوان از طریق پوست جذب بدن نمی شود. کوید 19 تنها از طریق چشم، گوش، دهان، بینی وارد بدن ما می شود.
ویروس کوید 19 نسبت به دیگر ویروس ها بزرگ و سنگین است. این امر همان علتی است که این ویروس نمی تواند مدت زیادی در هوا معلق بماند. راه اصلی انتشار این ویروس از طریق قطرات ریز تنفسی است که در اثر سرفه یا بازدم فرد مبتلا به ویروس به روی سطوح و وسایل اطراف پخش می شود.
هنوز درمان قطعی ای برای این بیماری کشف نشده است و هنوز تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری با استفاده از ضدعفونی کرونا می باشد.

بیشتر بخوانید:  نکاتی راجع به خرید هدیه

چه مکانهایی نیاز به ضدعفونی برای ویروس کرونا دارند؟

تمامی مکان های عمومی که رفت و آمد در آنجا انجام می گیرد مستعد این هستند که ویروس کرونا در آنجا منتشر شود. شما برای راحتی خیال خود و مشتریان و ارباب رجوع خود می توانید با استفاده از خدمات ضدعفونی منازل و محل کار که توسط شرکت ضدعفونی اماکن کیان پاک ارائه می شود استفاده کنید.

اماکنی از قبیل:

  • کارخانجات
  • ادارات
  • دفاتر کار
  • آرایشگاه ها
  • باشگاه ها و اماکن ورزشی
  • و …

ضدعفونی برای ویروس کرونا

همانطور که پیش تر اشاره شد ضدعفونی برای ویروس کرونا بهترین راه پیشگیری در جهت ابتلا به ویروس کرونا می باشد. شما باید دست هایتان را بعد از تماس با هر منطقه مشکوک به ویروس به مدت 20 ثانیه بشویید و یا با الکل دست هایتان را ضدعفونی کنید.
اما ضدعفونی برای ویروس کرونا تنها به شستن و ضدعفونی دست ها ختم نمی شود. شما باید محیط اطراف و زندگی خود را نیز ضدعفونی کرونا کنید. باید با استفاده از محلول های شوینده مناسب، دستگیره ها و نقاط مشکوک را ضدعفونی کرونا کنید.
شما می توانید خودتان به تنهایی منزل خود را ضدعفونی کرونا کنید اما راه حل شما برای ضدعفونی مکان های بزرگ همچون هتل ها، خوابگاه ها، رستوران ها و … چیست؟

بیشتر بخوانید:  چگونه سگ را به خود وابسته کنیم؟

کیان پاک تهران یکی از معتبرترین های شرکت سمپاشی کرونا

برای ضدعفونی و مقابله با کرونا طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی تنها ماده موثر اتانول ۷۰ درصد است. توجه داشته باشید مواد دیگر با ترکیبی دیگر را شاید نتوان گفت بی تاثیر است ولی مطمئنا تاثیر آنچنانی نخواهد داشت.
همان طور که گفته شد شما نمی توانید به سادگی اقدام به ضدعفونی مکانهای بزرگ همچون هتل ها، خوابگاه ها، رستوران ها و … کنید. پس بهترین کار کمک گرفتن از شرکت سمپاشی کرونا می باشد. کیان پاک تهران یکی از بهترین شرکت های ضدعفونی کرونا در ایران است. شما می توانید برای دریافت خدمات با شماره های درج شده در همین مقاله تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.
در آخر این نکته را یادآوری می شویم که ضدعفونی کرونا در حال حاضر تنها شیوه برای جلوگیری از بیمار شدن است.
چه بهتر که این کار حساس و طاقت فرسا را به شرکت سمپاشی کرونا کیان پاک سپرده تا با نیروهای کارآزموده و باتجربه به طور صحیح به میکروب ‌زدایی پرداخته و هرآنچه که برای از بین بردن باکتری‌ها لازم می باشد را انجام دهند.
توصیه شرکت خدمات ضدعفونی کیان پاک به شما این است که با رعایت بهداشت فردی امکان انتقال این بیماری را به خود کاهش دهید. همچنین تا حد امکان محیط منزل و محیط کار خود را ضدعفونی برای ویروس کرونا کنید.
جهت استفاده از خدمات ضدعفونی منازل و محل کار نیازمند یک ضدعفونی و پاکسازی حرفه ای می باشد که شرکت ضدعفونی کننده کرونا کیان پاک در جهت ضدعفونی کردن این محیط ها اقدامات لازم را برای شما انجام می دهد و همینطور نکات بهداشتی را به شما آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید:  مجموعه سازه لوکس استخدام میکند

مطلب پیشنهادی

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟

مایکروویو یا سولاردام؟ کدام یک مناسب خرید است؟ مایکروویو و سولاردام دو وسیله محبوب در …