آموزش کامل آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت, آموزش کامل آرایش چشم درشت, آرایش چشم برجسته و درشت

آموزش آرایش چشم درشت

آرایش چشم برجسته و درشت

آرایش چشم درشت اگر به صورت صحیح انجام نشود باعث جلوه بیش از حد و بیرون زدگی چشم خواهد شد بنابراین نکاتی ظریف برای زیباتر جلوه دادن آرایش چشمانتان باید رعایت کنید.

چشم ها یکی از عناصر مهم صورت است که آرایش صحیح و اصولی آنها به جلب توجه بیشتر کمک میکند و آرایش مناسب چشم زیبایی چهره را دو چندان میکند. یکی از مهم ترین نکات برای آرایش چشم توجه داشتن به ابروهاست، سعی کنید همیشه ابروهایی مرتب و شانه کرده داشته باشد و اگر ابروهای پری ندارید حتما با مداد یا ریمل ابرو آن ها را حالت داده و مرتب کنید.

مرحله دوم برای آرایش چشم درشت زدن پرایمر روی پلک است، استفاده از پرایمر آرایش شما را حداقل به مدت 4 تا 5 ساعت ماندگار میکند.

اگر دور چشمتان تیرگی دارد حتما باید با یک کانسیلر مناسب که یک درجه از پوستتان روشن تر باشد اطراف چشم را بپوشانید.

آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و گرد

آرایش چشم درشت و گرد

آرایش چشم درشت و گرد به دلیل درشتی چشم باید طوری باشد که زننده نشود.

برای کشیدن خط چشم باید از گوشه چشم تا نیمه آن خط بسیار باریکی بکشید و سپس به مرور به سمت انتهای چشم ، خط را پهن کنید. با این روش چشم ها کشیده تر به نظر میرسد.

برای زیباتر شدن آرایش چشم درشت و گرد بهتر است خط چشم و سایه را بعد از گوشه خارجی چشم هم ادامه دهید.

اگر فاصله چشمانتان بیش از حد طبیعی است از خط چشم هایی که به سمت بینی گوشه دار هستند استفاده کنید. یعنی خط چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید. این خط اضافه باعث میشود که فاصله میان چشمانتان کمتر دیده شود. در صورت تمایل میتوانید برای پلک پایینی هم خط چشم بکشید.

آرایش چشم درشت و گرد, خط چشم برای چشمهای درشت, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و مشکی

آرایش چشم درشت و مشکی

نکته مهم برای آرایش چشم مشکی ، رفع مشکلاتی است که میتواند بر ارایش چشم تاثیر منفی بگذرد از جمله تیرگی و پف زیر چشم، یا حلقه های تیره دور چشم. بنابراین در اولین قدم از یک کانسیلر روشن تر از رنگ پوستتان برای رفع تیرگی ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  چگونه در منزل آرایش حرفه ای کنیم؟

آرایش تیره و روشن برای چشم های مشکی مناسب است. بعد از آن میتوانید از رنگ های ملایم تر روی سایه اصلی استفاده کنید.

در چشم های درشت مشکی باید روی استخوان اصلی پلک تمرکز کنید و با استفاده از ایجاد سایه روشن در این قسمت باعث جلوه و درخشش بیشتر چشم شوید. سپس میتوانید سایه های تیره تر را روی سایه روشن اعمال کنید تا حالت طبیعی تری بگیرد.

بهتر است با استفاده از سایه گوشه های داخلی را برجسته سازی کنید، سایه گوشه چشم بهتر است ساده و غیر براق باشد.

اگر میخواهید آرایشی درخشان داشته باشید میتوانید از سایه های خاکستری یا شاه بلوطی دربالای پلک استفاده کنید و سپس آن ها را به نرمی به بیرون بکشید. برای کوچک تر نشان دادن چشم میتوانید از یک سایه روشن ملایم برای خط پایینی پلک استفاده کنید.

ترجیحا برای آرایش چشم مشکی از خط چشم مشکی استفاده نکنید به خصوص اگر رنگ پوستتان روشن است. برای آرایش چشم مشکی درشت با سایه یا مداد خاکستری یا دودی هاله ای پست چشم و زیر چشم بکشید.

آرایش چشم درشت, آموزش آرایش چشم درشت, آموزش کامل آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و برجسته

آرایش چشم درشت و برجسته

اگر چشمان درشت و برجسته دارید و ترجیح میدهید این برجستگی کمتر در معرض دید باشد با یک خط چشم یا مداد ژله ای قسمت بالایی مژه ها را تیره کنید و سپس روی پلک پاینی را هم مداد مشکی ، قهوه ای یا سرمه ای بکشید تا چشم ها کوچکتر دیده شود.

با کمک فرچه و حرکات جارو مانند در امتداد چشم ها از سایه تیره رنگ استفاده کنید و پس از آن خط چشم دنباله دار بکشید.

فرمژه را به مدت 10 تا 15 ثانیه روی مژه ها نگه داشته و سپس ریمل بزنید سعی کنید روی قسمت میانی و خارجی چشم را بیشتر ریمل بزنید.

آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت, آموزش آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت پف دار

آرایش چشم درشت پف دار

رنگ سایه روشنی را به عنوان رنگ پایه انتخاب کرده و تمام پلک از خط مژه تا ابرو را با کمک نوک انگشت سایه بزنید.

بیشتر بخوانید:  آندولیفت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

پلک را به سمت گیجگاه بکشید و با یک خط چشم ضد آب که سریع خشک شود و سیاهی اش پخش نشود از گوشه خارجی چشم به سمت داخل، روی پلک بالا و هر چه میتوانید نزدیک به مژه بکشید.

با یک مداد چشم نسبتا ضخیم یا کانسیلر دقیقا بالای خط چشمتان را خط بکشید تا پلک را پرتر نشان دهد.

خط چشم باریک و سرتاسری برای شما میتواند مدل چشم ها را بهتر و چهره را هوشیارتر نشان دهد.

آرایش چشم درشت مشکی, آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه

آموزش آرایش چشم درشت و قهوه ای

آرایش چشم درشت و قهوه ای

برای آرایش چشم درشت قهوه ای در ابتدا باید رنگ سایه روشن هم خانواده با آرایشتان  انتخاب کرده و تمام پلک را با آن سایه بزنید حالا از سمت گوشه چشم به بیرون به مرور رنگ سایه را تیره تر کنید.  حتما زیر ابروها را هایلایت کنید. و انتهای سایه را به شکل هفت رو به بالا بکشید.

استفاده از خط چشم های بلند و گربه ای برای شما بسیار زیبا خواهد بود. انواع مدل های آرایش عربی و خلیجی برای چشمان شما کاملا مناسب است.

آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و کشیده

آرایش چشم درشت و کشیده

به طور کلی رنگ های تیره برای آرایش چشم درشت مناسب ترند و برای چشم های بیش از حد بزرگ میتوانید از سایه های براق و اکلیلی استفاده کنید تا کوچکتر دیده شوند.

استفاده از سایه سفید و روشن در برخی نقاط میتواند جلوه زیباتری به چشم شما بدهد. بهتر است سایه ای را انتخاب کنید که یک درجه از رنگ پوستتان  روشن تر باشد و کمی روی استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم بزنید.

اگر چشمتان مشکی نیست بهتر است از خط چشم مشکی برای آرایشتان استفاده کنید. از دو سوم بیرونی پلک بالایی در راستای مژه ، خط چشم را بکشید و وقتی به انتهای خط مژه رسیدید بالی کوچک در گوشه چشم به اندازه یک چهارم سانتی متر بکشید.

بعد از زدن فر مژه برای ریمل زدن اگر میخواهید چشمهایتان گردتر به نظر برسد روی مرکز چشمها تمرکز کنید و برای این  که چشمانتان کشیده تر دیده شود گوشه بیرونی را بیشتر ریمل بزنید.

آرایش چشم درشت و گود

برای آرایش چشم گود باید تمام اطراف چشم را با کانسیلر مناسب با رنگ پوستتان بپوشانید و بعد از زدن کانسیلر مقداری کرم پودر اطراف چشم بزنید تا کاملا تیرگی دور چشم رفع شود.

یک سایه روشن را سرتاسر پلک خود پخش نمایید.

قسمت خارجی چشم را میتوانید از سایه تیره استفاده کنید و تا نیمه های پلک با سایه روشن ترکیب کنید.

از گوشه داخلی چشم شروع به کشیدن خط چشمی باریک کنید که در قسمت خارجی به تدریج پهن میشود.

در مرحله آخر از ریمل برای بیشتر جلوه دادن به چشمانتان استفاده کنید در صورتی که پوست سفیدی دارید میتوانید از ریمل قهوه ای استفاده کنید.

آرایش چشم درشت و برجسته, آرایش چشم درشت دخترانه, آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت و بادامی

آرایش چشم درشت و بادامی

اگر لبه های بیرونی و داخلی چشم شما کمی با پلک پوشیده شده است شما جزو چشم بادامی ها هستید و چشم های شما احتمالا کمی رو به بالا حالت دارد.

از هایلایتر روی استخوان زیر ابرو و گوشه داخلی چشم استفاده کنید تا چشمانتان روشن و باز به نظر برسد.

برای بهتر شدن ظاهر چشم بادامی بهتر است با استفاد ه از سایه چشم روشن در بخش داخلی پلک و از سایه تیره در گوشه بیرونی استفاده کنید و حالت سایه روشن ایجاد کنید. برای عمق دادن به پلک بهتر است از رنگ های خنثی مثل خاکستری و قهوه ای به عنوان سایه بیرون چشم استفاده کنید.

با کشیدن خط باریک از گوشه چشم شروع کرده و هر چه به سمت گوشه بیرون چشم نزدیک میشوید خط چشم را پهن تر کنید. مدل خط چشم باریک و دنباله دار هم برای شما مناسب است.

یک خط باریک و ظریف نزدیک به مژه ها و روی پلک پایینی چشم بکشید.

در انتها با ریمل و فرمژه آرایش چشمتان را کامل کنید.

مدل آرایش چشم اسموکی برای چشم بادامی بسیار جذاب است.

مطلب پیشنهادی

آموزش استفاده از مداد لب برای زیبا و خوش فرم کردن لب ها

اصلاح فرم لب با مداد لب مداد لب چیست و طرز استفاده صحیح از مداد …